• Restaurant
Gratis annuleren tot 27/07
  • Gratis parkeren
Ecotel Vilnius(Vilnius)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
Corner Hotel(Vilnius)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 29/07
  • Gratis parkeren
Grata by Centrum Hotels(Vilnius)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
Downtown Forest Hostel & Camping(Vilnius)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 23% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 23% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 90 per nacht.

Hotel Rinno(Vilnius)
Gratis annuleren tot 29/07
8 januari 2016 beoordeeld

Het is een prima hotel. Met een goede ligging. Mooie ruime kamers. Uitgebreid ontbijt. 's middags lekker plekje om even te borrelen. Nadeel was dat we aan de straat kant onze kamer hadden en ze racen daar de hele nacht door. Erg veel lawaai dus.

• Verbleef: november 2015, reisde met een partner
26 oktober 2015 beoordeeld

Zeer centrale locatie in het centrum van de oude stad.
Het hotel is al wat ouder en heeft een vreemde indeling. Kwaliteit was echter goed.
Ontbijt is wat je verwacht in Vilnius.
Op zaterdag hadden we ontbijt op de kamer laten bezorgen. Er werd een overdaad aan ontbijt bezorgt zonder enige extra kosten.

Kamertip: Indien u rookt vergeet niet een kamer met balkon te boeken.
  • Verbleef: juli 2015, reisde met een partner
25 mei 2014 beoordeeld

Je verwacht het niet, maar dit hotel verrast in alle opzichten. Het is geen lid van een internationale keten, maar kan zeker daarmee concurreren. Dit zijn vakmensen, die begrijpen hoe het hoort. Het hotel is veel groter dan het lijkt, het gehele blok achter het hotel hoort erbij en dus heeft het hotel zeer veel kamers. maar, ze begrijpen ook hoe je de gasten van touroperators moet scheiden van de zaken reizigers!!. Enig min puntje was dat de kamers om 14.00 nog niet klaar waren voor check in, maar zodra je de kamer ziet, vergeef je ze hiervoor. Wat een balzaal. In mijn kamer paste ruim 3 tweepersoons bedden.
Het ontbijt was ook zeer goed. alles tot in de puntjes verzorgd en natuurlijk het allerbelangrijkst: vers !!
Ook een onverwachte grote keus aan vis, brood, vlees en kaas. Gewoon geweldig.

Ik was er als zakenreiziger, en zal hier zeker naartoe teruggaan. Het hotel ligt ideaal in het oude stadsdeel.

• Verbleef: mei 2014, reisde voor zaken
24 juli 2012 beoordeeld

We geven dit hotel een heel goede score, maar mochten we opnieuw naar Vilnius gaan dan zouden we toch eerst en vooral kijken of de kamer kan verduisterd worden 's nachts, want dat was in ons geval aboluut onmogelijk. We waren gelogeerd op een hoge verdieping en de vensters waren schuin, zodat we met de overgordijnen absoluut niet konden verduisteren. Wellicht hadden we een andere kamer moeten vragen, maar toen we toekwamen was er geen vrij. Het was wel een heel rustige kamer, heel proper en met een grote flatscreen televisie zodat we er dan maar gebleven zijn. Veel spulletjes op de badkamer waren er niet en wat er was werd toen het meer dan half leeg was niet aangevuld. Maar wellicht hadden we ook voor dit navraag moeten doen, want het personeel was heel vriendelijk en gedienstig. Uitzonderlijk goed ontbijt (én vers!), met o.a. gefrituurde vis, maatjesharing, pannenkoeken met hartige en zoete vulling... echt één van de beste die we al gehad hebben. De keren dat we er blijven eten zijn was het wel wat duurder dan in andere restaurants, maar het was heel goed. We kunnen het zeker aanraden.

Kamertip: Er zijn kamers die uitgeven op een toch wel drukke straat, maar wij hadden wel een kamer langs de straatkant, maar wel waar het heel rustig was. Gewoon alles goed nakijken als je toekomt. Naar het schijnt zijn de onpare nummers kamers aan de straatkant, maar wij hadden er een onpare en vonden het toch heel rustig.
  • Verbleef: juni 2012, reisde met een partner
14 mei 2010 beoordeeld

Ruime kamers, ontbijt buffet, behoorlijk internet en goede locatie

Verbleef: februari 2008, reisde voor zaken