“Precies naar verwachting: Goed!”
Beoordeling van Bistro 18

Bistro 18
Geclassificeerd als nr. 13 van 982 Restaurants in Vilnius
Keukens: Europees
Geschikt voor: Romantisch, Gezinnen met kinderen, Zakelijke bijeenkomsten, Speciale gelegenheden
Dineropties: Lunch, Diner, Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
8 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze tent heeft veel goede beoordelingen en die zijn waar! Hoofdzakelijk een Italiaans restaurant. Lekker gegeten en ze hebben een goede wijnkaart

19 november 2016 beoordeeld

We hadden voor eenmaal niet gereserveerd,maar vonden toch een plaatsje in dit kleine restaurant gelegen in de buurt van het vroegere Joodse Getto, heel basic en lokaal restaurant, maar heeft toch iets speciaal, eten was verrassend en superlekker!

15 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hadden geen reservatie maar dat was geen probleem! Super lekkere Israëlische wijn lekkere voorgerechten,alleen over het hoofdgerecht waren de meningen verdeeld. De Indische curry was perfect en enorm lekker! De steak daarentegen was een kleine portie waar de saus over de steak was gegoten. Jammer, want het vlees zelf was wel van goede kwaliteit!
We zouden dit restaurant zeker aanraden wel!

24 april 2016 beoordeeld

Heel lekkere risotto gegeten met asperges. De bediening is vriendelijk en vlot. Leuke sfeer en erg chique. Absoluut een aanrader!

23 februari 2016 beoordeeld

Vriendelijke correcte bediening.
Reserveren nodig.
Lekker voor een redelijke prijs.
De bereidingen zijn wel romig, zwaar. Mijn gezelschap (5 pers) hadden achteraf allen last van zware maag.

Reizigers die Bistro 18 bekeken, bekeken ook

Vilnius, District Vilnius

In Bistro 18 geweest? Deel je ervaringen!