“Verdeelde mening ”
Beoordeling van Bistro 18

Bistro 18
Geclassificeerd als nr. 14 van 975 Restaurants in Vilnius
Keukens: Europees
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Zakelijke bijeenkomsten, Speciale gelegenheden, Romantisch
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Reserveringen
15 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hadden geen reservatie maar dat was geen probleem! Super lekkere Israëlische wijn lekkere voorgerechten,alleen over het hoofdgerecht waren de meningen verdeeld. De Indische curry was perfect en enorm lekker! De steak daarentegen was een kleine portie waar de saus over de steak was gegoten. Jammer, want het vlees zelf was wel van goede kwaliteit!
We zouden dit restaurant zeker aanraden wel!

24 april 2016 beoordeeld

Heel lekkere risotto gegeten met asperges. De bediening is vriendelijk en vlot. Leuke sfeer en erg chique. Absoluut een aanrader!

23 februari 2016 beoordeeld

Vriendelijke correcte bediening.
Reserveren nodig.
Lekker voor een redelijke prijs.
De bereidingen zijn wel romig, zwaar. Mijn gezelschap (5 pers) hadden achteraf allen last van zware maag.

19 september 2015 beoordeeld

We hadden niet gereserveerd maar werden ondanks de grote drukte hartelijk ontvangen. We kregen een goede tafel in een apart hoekje waar we zicht hadden op een aanzienlijk deel van de wijncollectie. Bistro 18 is naast restaurant ook wijnverkoper. Het eten was van hoge kwaliteit. De bediening was zeer attent zonder opdringerig te zijn.

24 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke en lekkere gerechtjes, mooie, beperkte kaart voor een schappelijke prijs. Ruime keuze wijnen per glas.

Reizigers die Bistro 18 bekeken, bekeken ook

Vilnius, District Vilnius

In Bistro 18 geweest? Deel je ervaringen!