“Goed eten en prima wijn”
Beoordeling van Bistro 18

Bistro 18
Geclassificeerd als nr. 8 van 855 Restaurants in Vilnius
Keukens: Europees
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Zakelijke bijeenkomsten, Romantisch, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Lunch, Ontbijt, Reserveringen
19 september 2015 beoordeeld

We hadden niet gereserveerd maar werden ondanks de grote drukte hartelijk ontvangen. We kregen een goede tafel in een apart hoekje waar we zicht hadden op een aanzienlijk deel van de wijncollectie. Bistro 18 is naast restaurant ook wijnverkoper. Het eten was van hoge kwaliteit. De bediening was zeer attent zonder opdringerig te zijn.

Schrijf een beoordeling

24 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke en lekkere gerechtjes, mooie, beperkte kaart voor een schappelijke prijs. Ruime keuze wijnen per glas.

20 mei 2015 beoordeeld

Wij hebben in dit restaurant heerlijk gedineerd. Goede wijnen en een kaart waar moeilijk uit te kiezen valt. Ik ben vooraf gegaan voor de carpaccio en als hoofdgerecht voor een pasta met garnalen. Beide smaakte zeer goed, pasta was goed gevuld en beide waren vriendelijk geprijsd. Bediening was er zeer snel, waardoor wij binnen een uur al weer buiten stonden. Dit was dan ook het enige pinpuntje aan dit bezoek. Echter is dit restaurant zeker het bezoeken waard als je in Vilnius bent!

19 maart 2015 beoordeeld

Dit restaurant moet je weten te vinden, maar is meer dan de moeite waard. De kaart is niet te uitgebreid en de suggesties van de chef zijn het meest de moeite waard. De prijzen zijn net wat lager dan de reguliere kaart (die al zeer vriendelijk is geprijsd). Diner voor 2 inclusief een fles wijn voor rond de 30€

25 februari 2015 beoordeeld

Alles is meer dan ok in dit restaurant, zoals de talloze tripadvisors al schreven.

Het restaurant op zich, het gebouw, de tafels, de aankleding: prettig en aangenaam.
Medewerkers: professioneel, vriendelijk, attent.
Menu en keuken: we aten drie keer in Vilnius, een keer ondermaats, Bistro 18 is qua kwaliteit ook schitterend, smakelijk, origineel. Een aanrader.

RS

• Sfeer

Reizigers die Bistro 18 bekeken, bekeken ook

Vilnius, District Vilnius

In Bistro 18 geweest? Deel je ervaringen!