4 juli 2016 beoordeeld

We verbleven in dit hotel voor een sport evenement. De kamers waren gemiddeld van grote, maar voelden door het donker plafond nogal klein aan. Voor de rest waren de kamers prima!

Het eten was gevarieerd en zeer lekker!

De locatie is prima op wandelafstand van de centrale shoppingstraat en het shoppingcenter.

• Verbleef: augustus 2015, reisde voor zaken
AgneGruodiene, Marketing coordinator van Park Inn by Radisson Kaunas, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 juli 2016

Dear Guest,
Thank you for your review. We're glad you enjoyed our food and location. Hope to see you again

20 januari 2016 beoordeeld

Een prima hotel. Het is centraal gelegen met goede bewaakte parkeergelegenheid. Let vooral op de vloerbedekking in de gangen op de verdiepingen, die zo niet misstaan in een Litouwse versie van The Shining.

• Verbleef: februari 2015, reisde voor zaken
AgneGruodiene, Marketing coordinator van Park Inn by Radisson Kaunas, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 januari 2016

Dear Raymond,
Thank you for your review. Now you know the best hotel to stay during Halloween;) Hope to see you then.

9 november 2015 beoordeeld

• Verbleef: november 2015, reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Park Inn by Radisson Hotels
AgneGruodiene, Marketing coordinator van Park Inn by Radisson Kaunas, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 november 2015

3 oktober 2014 beoordeeld

Behulpzame receptie upgraden van mijn kamer ook geen probleem. Vond de basis kamer wat klein voor lang verblijf.( 4 weken ) Maar uit eindelijk allemaal keurig opgelost. Parkeer plaats achter het Hotel. 40 auto's normale prijzen in de Diverso bar aan de straatkant.

• Verbleef: oktober 2014, reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Park Inn by Radisson Hotels
Bedank W. J
21 augustus 2014 beoordeeld

Voor zaken een nacht in dit hotel verbleven. Ik heb overnacht in een standaard single room. De kamer was netjes en schoon net als de badkamer. Het bed was goed. 's Ochtends was het best gehorig op de gang. (deuren slaan hard dicht).
Het hotel ligt naast de grootste winkelstraat van Kaunas met verschillende restaurants.
Het personeel was heel vriendelijk en gastvrij. Parkeren kan prima achter het hotel op een gesloten parkeerplaats.

• Verbleef: augustus 2014, reisde voor zaken
ArturasGliaudelis, Marketing coordinator van Park Inn by Radisson Kaunas, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 augustus 2014

Dear, Dennis,

Thank you for a great review. We are happy to hear that you have enjoyed your stay and found our rooms to be clean and neat, we are very sorry about the noise caused by the slamming doors we will try to do our best to avoid this problem in the future. Thank you very much again for your review and hope to see you in the future.

Best regards