“Slecht”

Geclassificeerd als nr. 43 van 1.469 Restaurants in Bratislava
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
28 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Er zijn Belgische bieren aanwezig maar niet de bijhorende glazen.
We konden er niet eten terwijl andere personen dit wel konden en de zaak zat niet vol...
Voor de bediening moet je zeker niet gaan, geen aanrader.

Datum van bezoek: oktober 2018

13 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig terras. Heel vriendelijke en attente ober!
Uitgebreide keuze en het eten was ook lekker. Nadeel is wel dat je er enkel cash kan betalen.

Datum van bezoek: september 2018
23 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hadden deze bar gevonden op TripAdvisor omdat we gezellig maar simpel wilden eten. Het was hier druk, maar binnen vonden we nog een tafel. Hier was de sfeer echter ook prima, beetje 'bruine kroeg achtig'. De pizza's waren heerlijk en veel keuze uit lekkere biertjes. Prijs/kwaliteit echt top! Ook de bediening was vriendelijk. Kortom, een aanrader in Bratislava!

Datum van bezoek: juli 2017
13 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig kroeg met veel verschillende biertjes, mooie kaart met goede uitleg vriendelijk personeel en prima eten dit alles voor een een mooie prijs

Datum van bezoek: april 2017
9 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hartstikke gezellig! Vriendelijke service, goed pils. Wat wil je nog meer. Het eten was na behoren voor een vriendelijke prijs

Datum van bezoek: augustus 2016

Reizigers die 17's BAR bekeken, bekeken ook

Bratislava, Regio Bratislava

In 17's BAR geweest? Deel je ervaringen!