“paradijs op aarde”

25 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 50 nuttige stemmen
“paradijs op aarde”
Beoordeeld op 16 augustus 2017 voor een verblijf in Juli, 2017

Als er een plek is waar je volledig tot rust kunt komen is het hier. Geen lawaai, geen stress, ruime plekken, gezellige gezamenlijke maaltijden voor degene die dat wil, sanitair waar werkelijk niets op aan te merken valt.

Hierbij komt nog de geweldige gastvrijheid van de eigenaren, kortom paradijs op aarde waar we zeker terug gaan komen

Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
15 okt 2017
Het is fijn te lezen dat de gasten het hier prettig vinden. Daar doen we het tenslotte voor. We willen de gasten het gevoel geven dat ze een tweede thuis te bezoeken. En zo te lezen is het bij deze gast goed gelukt.
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
vanaf
/ Nacht
Boek nu
Of stuur de eigenaar een bericht
Betaal veilig bij deze accommodatie
Betaal nooit voor je vakantiewoning via rechtstreekse overboeking.
Meer informatie over veilig betalen.
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren