Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (456)
Beoordelingen filteren
456 resultaten
Waardering van reizigers
155
128
100
53
20
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
155
128
100
53
20
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 456 beoordelingen
Beoordeeld op 2 augustus 2014

Het hotel is schoon, en mooi ingericht.
In het hoogseizoen is het er een topdrukte, waarvan je toch weinig overlast ondervindt.
Het eten is niet spectaculair maar wel gewoon goed, wat je mag verwachten in een hotel als dit.
Het is beter om niet te gaan eten als het net begint, er is altijd voldoende.
Wij reserveerde een tafel op een goede plek tegen een kleine fooi, dit werkte perfect.
wij komen hier zeker terug

Datum van verblijf: oktober 2013
  • Reistype: Reisde met familie
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
1  Bedank Binca
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 12 november 2013

De ligging van het hotel is prima. Ietsje buiten de drukke en rumoerige feeststraat. Met zijn direct toegang tot het Balatonmeer is dit zeker een pluspunt en ideaal voor mensen met kinderen.
De service is in het algemeen ok. Een zeer groot pluspunt is de netheid en hygiene van de kamers en de zwemzones (wellness), plus de handdoekservice.
Het personeel is wel vriendelijk maar zeker niet hartelijk. T is omdat je betalende gast bent. De kamers zijn zeker niet aan de grote kant en kastruimte is een ramp als je er twee weken moet verblijven.
Aan het meer zijn er veel te weinig stoelen welke dan ook nog eens toegelaten worden om te reserveren met handdoeken, zoals in vele hotels.
Het oude oostblok regime zit hier nog stevig in het personeel. De bars zijn absoluut niet klantvriendelijk qua openingsuren, engels zou men moeten spreken maar is eerder uitzondering dan regel. Zelfs de affiches met aankondigingen en promoties staan enkel in het hongaars.
Het eten is in buffetvorm. Het ontbijt is zeer uitgebreid en in orde. De avondmalen ben je echter na vier dagen beu gegeten. Elke dag dezelfde dessertjes, de warme gerechten eerder lauw dan warm, veel varkensvlees en weinig echte afwisseling. Het personeel is overvloedig aanwezig in het restaurant doch afruimen doen ze snel, opruimen is eerder aan de luie kant.
De receptie is zeer behulpzaam. Er is geen enkele mogelijkheid om buiten te eten of een terrasje te doen s avonds. Alles is in een aiconditionede atmosfeer. Animatie is nul
Nee voor ons geen Hotel Azur Siofok meer.

Kamertip: neem zeker niet de kleinste kamers als je meer dan enkele dagen wil verblijven. De Premium bijboeken is echter geld weggesmeten.
Datum van verblijf: juli 2013
  • Reistype: Reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
1  Bedank JOSJE4YOU
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 21 november 2012

Dit hotel geboekt voor onze vakantie in Hongarije. Het hotel was zeer proper en op gebied van hygiëne was het ook dik in orde. Het personeel was vriendelijk maar niet hartelijk. Een soort vriendelijkheid omdat het moest, niet vanuit het hart. Heten was in buffetvorm met voldoende variatie elke dag. Het warme eten mocht wel warm zijn en niet lauw. Binnen- en buitenzwembad perfect in orde en goed onderhouden.

Kamertip: Kamers aan de voorkant zijn uitstekend.
Datum van verblijf: juli 2012
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
1  Bedank Willy M
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 7 november 2018 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: oktober 2018
Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
HotelAzurSiofok, Guest Relations Manager van Hotel Azur, reageerde op deze beoordelingGereageerd gisteren
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 14 oktober 2018 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: oktober 2018
Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
HotelAzurSiofok, Guest Relations Manager van Hotel Azur, reageerde op deze beoordelingGereageerd gisteren
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken