“Top ambiance!”

Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten, Speciale gelegenheden, Romantisch
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Lunch, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
Wijk: District VII / De Joodse wijk
5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Gewoon een must om even een lunch of koffie moment te plannen in je trip. Prachtige locatie, live muziek gewoon lekker zitten en genieten.

Datum van bezoek: september 2019
BandurG, Vendégkapcsolati vezető van New York Cafe, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Dear Guest,

Thank you for having been a guest of New York Café. Glad to hear you all enjoyed your experience.

It's a pleasure to read that we managed to make an excellent impression on your visit and enjoyed our great atmosphere. We are always looking for ways to comfort our guests with the music, the interior and also the culinary experience and it is a real joy to receive such a great feedback.

We would be happy to welcome you again in the New York Café.

30 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Toen we binnenstapten waren we meteen onder de indruk... wat een prachtig gebouw... aanschuiven om aan een tafel plaats te kunnen nemen was dan ook een duidelijke keuze... maar door de traagheid van het personeel duurde het echt veel te lang... maar veel te lang... op een gegeven moment waren er 3 lege tafels... personeel vond blijkbaar geen tijd om de mensen te begeleiden naar deze tafels... ze hadden duidelijk veel te vertellen tegen elkaar... uiteindelijk plaats kunnen nemen en log steeds onder de indruk van het gebouw... personeel was wel zeer vriendelijk... daar niet van... wij hebben een pasta genomen en deze was zeker niet hoogstaand... maar ook niet slecht... gewoon... blij dat we het een keer gezien hebben maar ik zou zeker nooit meer terug gaan...

28 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit bezoek is echt aan te raden in Budapest! Je bezoek wordt begeidt met orkest van violen. Prijs is duurder maar wel schappelijk voor wat je krijgt. Een uitgebreid en verfijnd ijs voor 9 euro.

Datum van bezoek: augustus 2019
BandurG, Vendégkapcsolati vezető van New York Cafe, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 september 2019

Dear Kimberly,

We are always looking for ways to comfort our guests with the music, the interior and also the culinary experience and it is a real joy to receive such a great feedback. It is great to read that you found our prices fair as well considering the experience of having a memorable meal.

We would be happy to welcome you again in the New York Café.

20 augustus 2019 beoordeeld

Dit cafe wordt heel druk bezocht, hetgeen niet leuk meer is. Ookm is de muziek slecht hoornaar. Vedre maakt menn gebruik van de bekendheid door hoge prijzen. Overal niet echt de moeite waard.

14 augustus 2019 beoordeeld

Een Prachtige locatie in Budapest met veel geschiedenis.
Je voelt je in de jaren 50-60 bij het binnenkomen.

Datum van bezoek: augustus 2019
BandurG, Vendégkapcsolati vezető van New York Cafe, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 augustus 2019

Dear Guest,

Thank you for taking the time to share your thoughts of the New York Cafe on TripAdvisor. Your feedback is of great importance to us.

It's a pleasure to read that we managed to make an excellent impression on your visit and you found our striking property so impressive.

We hope to have the pleasure of welcoming you back among us soon.

Reizigers die New York Cafe bekeken, bekeken ook

Boedapest, Centraal-Hongarije

In New York Cafe geweest? Deel je ervaringen!