“Prachtig hotel met live muziek”
Beoordeling van New York Cafe

New York Cafe
Geclassificeerd als nr. 42 van 212 Dessert in Boedapest
Geschikt voor: Romantisch, Zakelijke bijeenkomsten, Speciale gelegenheden
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Diner, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
Wijk: District VII / De Joodse wijk
6 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens onze stedentrip in Boedapest werd ons geadviseerd om hier wat te drinken/eten. Het hotel is prachtig met mooie plafondschilderingen. Reserveer wel van te voren want het is erg druk en hierdoor krijg je betere plekken.

Datum van bezoek: januari 2019
BandurG, Guest realition van New York Cafe, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 mei 2019

Dear Guest,

Thank you very much for your kind words and sharing your experience with us! It is always a pleasure to have satisfied guests who are also kind enough to write such nice and detailed review about our restaurant! We hope to welcome you soon again in New York Café.

3 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Super, mooi, gezellig, prachtig gebouw. Moet je gezien hebben. Verzorgd, niet goedkoop maar wel de moeite waard.

Datum van bezoek: mei 2019
BandurG, Guest realition van New York Cafe, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 mei 2019

Dear Guest,

It is a delight to read such nice comments! Thank you for taking time and sharing your experiences here. We feel flattered by your words, and hope to see you soon again!

30 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Nee York Palace is zo’n plek waar je geweest moet zijn. Oude grandeur omlijst een maaltijd of kop koffie voor een pittige prijs. Kwaliteit niet groots. Je moet er wel voor in de rij staan. Massatoerisme op een commerciële wijze gefaciliteerd !

Datum van bezoek: april 2019
BandurG, Guest realition van New York Cafe, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 mei 2019

Dear Guest,

It is a delight to read you positive comment! Thank you for taking time and sharing your experiences here. We feel flattered by your words, and hope to see you soon again!

22 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit zogezegd “mooiste café ter wereld” was erg dicht bij ons fantastisch 4* hotel Bo33 gelegen en aan de lange wachtrijen buiten te zien, was dit echt wel een place to be ! Na een handige tip gingen we er smorgens vroeg langs voor een ontbijt. Nauwelijks wachtrijen en de lichtinval was er fantastisch op dat moment . Reserveren vooraf kan er handig zijn als je niet wil aanschuiven. Superb interieur en topbediening. Beetje prijzig , jawel , maar niet overdreven en je krijgt er echt wel waar voor je geld. Voor liefhebbers van interieurs in de grote chique ... zeker te bezoeken. Wij hebben er samen met de kids van genoten en voelden ons even alsof we superrijken waren

Datum van bezoek: april 2019
BandurG, Guest realition van New York Cafe, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 april 2019

Dear Guest,

Thank you for your recent Trip Advisor review! We are delighted you had a great time here and that you have found our striking property so impressive.
We hope to have the pleasure of welcoming you back soon.

New York Cafe Team

17 april 2019 beoordeeld

Kippenvelplaats. Prachtig interieur. Zeker het wachten waard. Fantastische sfeer. Mooie kaart die wat prijzig lijkt, maar de schnitsel was van een zeer goede kwaliteit. Taartjes lekker. Ga voor een koffiemoment. Bezoek zeker de moeite waard, sfeer door live music.

Dear Guest,

Thank you for taking the time to post your review of New York Cafe. We are happy to know you were pleased with our gorgeous location.

New York Cafe Team

Reizigers die New York Cafe bekeken, bekeken ook

Boedapest, Centraal-Hongarije

In New York Cafe geweest? Deel je ervaringen!