“Mooi maar erg duur restaurant”
Beoordeling van New York Cafe

New York Cafe
Geclassificeerd als nr. 37 van 204 Dessert in Boedapest
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Romantisch, Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Diner, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
Wijk: District VII / De Joodse wijk
9 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij Hotel New York gelunched. Eten was aardig maar erg duur, 5/6 euro voor een kop cappuccino. Er is live muziek en het pand is heel mooi. Ik zou volgende keer even binnenkijken en dan een ander tentje opzoeken.

Datum van bezoek: november 2018
NYC_director, Vendégkapcsolati vezető van New York Cafe, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Dear our Guest,

Thank you, for your comment - every opinion helps us, to make our profession better and better.

29 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg mooi café! Als je er wilt eten, adviseer ik om te reserveren. Wij hebben alleen koffie gedronken, maar konden zo wel de binnenkant zien. Wij moesten (rond 10.00) 10-15 minuten wachten voor een tafel.

Datum van bezoek: oktober 2018
NYC_director, Vendégkapcsolati vezető van New York Cafe, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 oktober 2018

Dear Guest,

We would like to express our appreciation for visiting our restaurant and for taking your precious time to share your thoughts and experience with us.

24 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie entourage! Leuk om eens een wijntje te drinken. Personeel was vriendelijk. We zaten helaas op een mindere plek.

Dear our Guest,

22 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gewoon Wegdromen en genieten. Een echte aanrader. Je gaat terug in de tijd en je hebt zeer professionele bediening. Toffe live pianomuziek tijdens diner.

18 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je in Budapest bent hoort een bezoek aan New York erbij. Het is net een museum. Je moet wel vaak in de rij staan om naar binnen te kunnen

Reizigers die New York Cafe bekeken, bekeken ook

Boedapest, Centraal-Hongarije

In New York Cafe geweest? Deel je ervaringen!