“Luxe en duur”

Geschikt voor: Romantisch, Zakelijke bijeenkomsten, Speciale gelegenheden
Dineropties: Ontbijt, Lunch, Diner, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Wijk: District VII / De Joodse wijk
10 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het duurt even voordat je binnen gelaten kan worden. Er is dus een wachtrij. Mooi zaal met kroonluchters en strijkje. Best wel prijzig voor Boedapest, maar dan heb je ook wat. Koffie ca. 6,50 euro , gebakje rond 8 a 10 euro. Je kan ook nog even het hotel bezoeken en naar boven lopen.

9 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Alleen de prachtige plafonds en entourage is al een lust voor het oog! En de koffie smaakt ook nog!!

2 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie ambiance voor een kop thee met gebak. Je blijft rond kijken naar de versieringen. Wij hebben hier de high tea genuttigd was heerlijk. Reserveren is niet nodig.

31 augustus 2017 beoordeeld

New York Cafe viel op in het passeren met de hop-on hop-offbus en we wisten direct dat we dit etablissement gingen bezoeken.
Van zodra je binnenkomt is het eerste wat je tegenkomt een wachtrij tot je naar een vrijgekomen plaats wordt begeleid. Dit duurde niet zo lang, althans het leek niet zo lang te duren want er was genoeg om naar rond te kijken.
We kregen een gewoon lekker diner voorgeschoteld en een dessertje wat van een hoger niveau was. De prijzen liggen naar Hongaarse normen eerder hoog maar niet in de mate dat het ons weerhield iets te bestellen. Ondertussen is er een sfeervol live achtergrondmuziekje door een driemansorkest afgewisseld met een solo pianist.
We hebben genoten van ons bezoek.

21 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Waanzinnig decor. Wij stonden circa 10 minuten in de rij voor een tafel. Koffie, ijs en frisdrank. Het was van zeer goede kwaliteit en werd mooi opgediend. LiveHongaarse muziek en daarna live pianospel met de bekende klassiekers. Zeker bezoeken. Je blijft om je heen kijken naar prachtige plafond schilderingen etc.

NYC_director, Közönségkapcsolati vezető van New York Cafe, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 augustus 2017

Dear Guest,

Thank you for choosing our restaurant.
We are glad that you were content.
Looking forward to your next visit

Reizigers die New York Cafe bekeken, bekeken ook

Boedapest, Centraal-Hongarije

In New York Cafe geweest? Deel je ervaringen!