“Boven gemiddeld goed ”

Wijk: District V / Binnenstad
29 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Veel,geweldig,goed geprijsd!!
Niks meer of minder.
Als het druk is moet men wel even geduld opbrengen..
Maar das meer dan de moeite waard.

Datum van bezoek: september 2018

18 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We komen regelmatig in Boedapest. Elke keer zeggen we dat we nubeens ergens anders gaan eten. Maar toch gaan we elke keer weer hier. Waarom? Het is gewoon geweldig, heerlijk, vriendelijke bediening. En ja soms moet je wat langer wachten, maar die mensen rennen zich kapot. Heb dan even geduld, het is vakantie. Volgende keer Boedapest, weer hier eten, zeker weten

Datum van bezoek: juli 2018
16 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het duurde lang voordat we konden bestellen en eten kregen. Het is een klein maar druk restaurant dus we verbaasde ons erover dat zelfs de rekening krijgen 20 minuten duurde, aangezien de bediening het niet super druk had. Een salade besteld waar meer saus in zat dan sla en een zeer grote portie in een groot cocktailglas?! Daarna nog een schnitzel die groter was dan een gemiddeld bord zonder frietjes helaas. Deze was al een stuk beter dan de salade maar niet echt heel lekker. Zeer teleurgesteld over dit restaurant.

Datum van bezoek: augustus 2018
3 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Slechte service!! 20 minuten gewacht nog geen bestelling opgenomen zelfs niet voor te drinken. Maar opgestaan en weg gelopen. Krijg je wat Hongaarse woorden achter je aan

Datum van bezoek: mei 2018
30 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gelegen in een toeristisch straatje...lokborden aan de ingang.zeer grote porties...serieus vettige patatjes onder het vlees...niet echt een culinaire zaak... de rosé niet te drinken. Veel te duur...er zijn betere zaken om te eten....geen aanrader...

Datum van bezoek: april 2018

Reizigers die Fatal Etterem bekeken, bekeken ook

Boedapest, Centraal-Hongarije

In Fatal Etterem geweest? Deel je ervaringen!