“Fastastische plek, eten, personeel”
Beoordeling van 0,75 bistro

0,75 bistro
Geclassificeerd als nr. 94 van 3.650 Restaurants in Boedapest
Wijk: District V / Binnenstad
Wijk: District V / Binnenstad
1 juni 2018 beoordeeld

Het buitengewoon vriendelijke personeel (o.a. Tomi) trakteerde ons op een paar gezellige avonden uit. De menukaart was niet heel uitgebreid maar wat we gekozen en gegeten hebben was fantastisch.

25 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer aangename en persoonlijke bediening door Ricsi. Zeer aan te bevelen en zeker de moeite van een bezoek waard

19 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is vandaag onze tweede dag dat we neerstrijken op dit terras! Super lekkere hoofschotel gegeten en daarna het lekkerste dessert van de vakantie! Vriendelijke bediening een zeker een extra plus!

14 april 2018 beoordeeld

Ondanks de kille wind hadden we het niet te koud op het 'omzeilde' terras.
Zo konden we ook nog genieten van het uitzicht op de basiliek.
We hebben heel lekker gegeten: mijn partner nam het everzwijn en ik zalm met risotto en champignons.
De prijs was wel aan de hogere kant.

28 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Minden rendben volt. Evi kivaloan a gondunkat viselte. Remek volt a citromos desszert. Jo hangulatu estet zartunk.

Petranyig, Vezető van 0,75 bistro, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 april 2018

Kedves 713p_terd!

Köszönjük az értékelést, várjuk vissza szeretettel.

0,75 bistro

Reizigers die 0,75 bistro bekeken, bekeken ook

Boedapest, Centraal-Hongarije

In 0,75 bistro geweest? Deel je ervaringen!