“ONTBIJTEN MET STERREN”

Geclassificeerd als nr. 99 van 3.858 Restaurants in Boedapest
Wijk: District V / Binnenstad
Wijk: District V / Binnenstad
7 februari 2018 beoordeeld

Lekker en onberispelijk ontbijt met goede bediening. Niet beter, niet slechter....
A la carte prijzen voor ontb ijt zijn redelijk duur voor Budapest.

Datum van bezoek: december 2017
CostesDTManagement, Vezető van Costes Downtown, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 februari 2018

Dear Daniel V,

We are so glad you did not regret taking a few moments from your time to share your much valued thoughts with us, regarding your recent visit to our restaurant.
We are especially content to read that you were impressed by our staff’s work, we are delighted that they could prove their professionalism this time as well and that they contributed to a flawless time spent in our Costes Downtown restaurant. Furthemore, we are thrilled that you were satisfied with the a la carte prices of the breakfast.
It was a pleasure to serve you and we very much hope to have the chance to welcome you back here again in the near future. Thank you for sharing your feedback and observations with us again.

Best wishes,
Costes Downtown Management

12 oktober 2016 beoordeeld

Werkelijk uitstekend lunchmenu, top kwaliteit producten worden tot tongstrelende gerechten verwerkt. De bediening is zo plezierig en staat samen met de inrichting garant voor een zeer verzorgde comfortabele ervaring. Heel veel waar voor je geld.

Datum van bezoek: oktober 2016
29 september 2016 beoordeeld

Zeer lekker gegeten, mooie porties, eten is zeker niet duur voor wat je krijgt. Lekkere aangepaste wijnen. Heel vriendelijke bediening en prachtig interieur.

Datum van bezoek: september 2016
24 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastisch eten, mooie ambiance een zeer goede service. Het diner was heerlijk. Weer hadden zelf onze 5 gangen samengesteld.
Naar West-Europese normen is het eten normaal geprijsd voor een sterren tent. De wijn was wel erg duur; goedkoopste fles EUR 40,-

Datum van bezoek: augustus 2016
3 augustus 2016 beoordeeld

sterrenrestaurant in boedapest :
wij aten een 4 gangen menu met aangepaste wijnen ( wine paring)
professioneel en vriendelijke ontvangst
goede wijn combinaties met deskundige uitleg over de wijnen
Als u van lekker eten houdt, verrassende combinaties van smaken probeer het maar....top aan betaalbare prijzen.
Het interieur is heel stijlvol ingericht
maakt deel uit van prestige hotel , zeker de lobby van dit hotel eens bezoeken

Datum van bezoek: juli 2016

Reizigers die Costes Downtown bekeken, bekeken ook

Boedapest, Centraal-Hongarije

In Costes Downtown geweest? Deel je ervaringen!