“Toprestaurant .”
Beoordeling van Pierrot Budapest

Pierrot Budapest
Reserveren met OpenTable
Pierrot Budapest is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 141 van 3.654 Restaurants in Boedapest
Keukens: Internationaal
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Zakelijke bijeenkomsten, Romantisch
Dineropties: Diner, Lunch, Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: District I / Buda
26 juli 2017 beoordeeld

Goed gelegen restaurant in het oude stadsgedeelte van Boeda aan het Vissersbastion.
Behoort tot één van de toprestaurants in Boedapest , en al gedurende vele jaren een gastronomische oase in Boeda .
Het restaurant straalt klasse uit , een prachtig interieur en in de ommuurde tuin is het heerlijk om te dineren . Dit zijn de beste plaatsen , maar liefst reserveren .
De keuken is hoofdzakelijk Hongaars , en Europees .
Bij het binnenkomen wordt je vriendelijk en correct onthaald .
Een uitgebreide menukaart helpt je bij je keuze .
De goulash is wel een aanrader . De gerechten zijn verzorgd , voldoende , en verfijnd.
Hierbij schenkt men voortreffelijk Hongaarse wijnen .
De prijzen zijn wel wat aan de hoge kant . Maar dit is wel een restaurant met een hoge vermelding !
Wie eens echt goed wil eten , kom dan eens naar Restaurant Pierrot .
Toprestaurant !

zsidaigroup, Vezető van Pierrot Budapest, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 juli 2017

Dear Paul,

Thank you very much for your wonderful, detailed review. We are thrilled to hear our restaurant was able to check off everything you were looking for, as we strive to serve our guests the best way possible.
We hope to have the opportunity to welcome you again in Pierrot.

Sincerely,
Zsolt Váradi,

22 mei 2017 beoordeeld

heel vriendelijke ontvangst, lekker eten echter niet goedkoop. Helaas verkocht de ober ook prietpraat tegen amerikaanse toeristen over echte Hongaarse schuimwijn terwijl de fles van oekraine of rusland kwam...
Je voelt je dan zelf een beetje bekocht....maar het eten was een aanrader, zelf voor een tasje koffie in de zomer op het terras is het aangenaam vertoeven

zsidaigroup, Vezető van Pierrot Budapest, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 juni 2017

Dear mieke-eddy,

I am grateful to you for providing us your feedback on your recent visit at Pierrot. Your review is both valued and highly appreciated.
I hope your travel plans bring you back to Budapest soon and we can welcome you again with an even better service.

Zsolt Váradi

9 mei 2017 beoordeeld

Een bijzonder goede menukaart, gepaard met een hele goede en vriendelijke service. Top kwaliteit voor een hele goede prijs !!!

Dear joeriluts,

Thank you very much for your 5 star rating. Hope to see you soon in our restaurant.

Zsolt Váradi

2 mei 2017 beoordeeld

Het diner kon wedijveren met de beste restaurants. Helaas was het ook erg duur. Bovendien was er een grote tafel gereserveerd door een gezelschap dat erg rumoerig was.

17 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze restaurant bevind zich in het Castle District. Het interieur straalt klasse uit en de pianomuziek geeft een zeer gezellige sfeer. Men wordt er vriendelijk onthaald.
Het restaurant heeft een grote wijnkaart.
Ik bestelde er een voorgerecht, carpaccio van vis. Een hoofdschotel, eendeborst, welke zeer taai was, 2 kleine glazen wijn.
Ik nam geen dessert, doch proefde 2 palinka's die zeer lekker waren.
Voor dit alles betaalde ik rond de 60 euro wat super veel is vergeleken met de 31 euro die ik s 'anderdaags betaalde bij Zeller Bistro voor bijna dezelfde maaltijdindeling waar ik dan een perfecte gebakken eendeborst kreeg en de glazen wijn niet per dl verkocht worden en een normale inhoud hadden.

zsidaigroup, Vezető van Pierrot Budapest, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 februari 2017

Dear NickyOost_Vlaanderen,

Thank you very much for your review.
We are happy to read you liked the ambience of Pierrot, one of the most iconic restaurant of Budapest. As for the dining experience let me assure you that we are happy to tailor made any dish to your liking should we get the chance to do so.
We do hope to see you back soon.

Krisztian Horvath

Reizigers die Pierrot Budapest bekeken, bekeken ook

Boedapest, Centraal-Hongarije

In Pierrot Budapest geweest? Deel je ervaringen!