“Lunchen bij Sorozo”

Keukens: Hongaars
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: District I / Buda
1 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk tentje waar je meteen de Rock sfeer beproeft op het moment dat je binnen stapt. Als lunch hebben wij gekozen voor een caesar salade. Heel simpel gemaakt maar heel erg lekker, een aanrader.

Datum van bezoek: augustus 2017

30 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heeft volledig aan onze verwachtingen voldaan. Leuke oldskool rockmuziek op de achtergrond. Goede bediening, heerlijke chocolademelk. Hamburgers zijn ook top, niet duur wel meer dan voldoende. Kortom aanrader!

Datum van bezoek: april 2017
23 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is een erg goed restaurant in het stadsdeel Boeda. Op de kaart staan Hongaarse gerechten die van zeer goede kwaliteit zijn. De inrichting heeft sfeer. Vriendelijke medewerkers die de tijd voor de gast nemen.
Wij hebben genoten, hopelijk u binnenkort ook.

Datum van bezoek: april 2017
22 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ideale plek om tijdens de verkenning van Boeda te gaan lunchen. Een paar borden op tafel en een casserole goulashsoep en smullen maar. Leuke, authentieke plek.

Datum van bezoek: januari 2017
16 april 2013 beoordeeld

Goed onthaal, mooi interieur. Lekkere kaart.
De sfeer is intens. Vlotte en vriendelijke bediening en aan zeer schappelijke prijzen.

Datum van bezoek: april 2013
    • Sfeer

Reizigers die Lanchid Brasserie bekeken, bekeken ook

Boedapest, Centraal-Hongarije

In Lanchid Brasserie geweest? Deel je ervaringen!