“hip, lekker, gezond, toffe sfeer”

The Goat Herder - Espresso Bar
Geclassificeerd als nr. 5 van 115 Snelle hap in Boedapest
Keukens: Australisch, Café
Wijk: District VII / De Joodse wijk
Wijk: District VII / De Joodse wijk
18 september 2018 beoordeeld

de zaak ligt ietsje uit het centrum maar is de moeite waard om te bezoeken
supervriendelijke bediening - lekkere gerechten - drankjes
out of the box
ik zou zeker terug gaan

Datum van bezoek: september 2018

16 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een klein en gezellig ontbijtcafé, je kunt zelf iets bestellen en kijken wat je wil. Het is wel een erg drukke plek omdat het dus zo klein is. Zeker aan te raden!

Datum van bezoek: augustus 2018
17 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijn knus tentje,en de koffie is heerlijk!Ik ben er een tweede keer terug gegaan.De eigenaresse is ook ontzettend aardig (komt uit Londen). We hebben anderhalf uur met haar gekletst. Probeer vooral ook het bananenbrood, aanrader!

Datum van bezoek: juli 2018
7 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg lekker gegeten en hele goede koffie. Ideaal voor ontbijt en lunch. De dames van het personeel zijn ook erg gezellig!

Datum van bezoek: juli 2018
1 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hou je ervan om jouw ontbijt te kiezen uit vers bereide lekkernijen? Zoek je een plekje dat je je van jouw verblijf nog zal herinneren? Kies je graag uit speciale thees en homemade iceteas? Dan is dit een must. Vriendelijke en efficiënte bediening. Fijne klassieke deunen. Mooi versierde koffies. En een tekeningetje van een geit dat ik me plots herinner uit de boeken van mijn kindertijd.

Datum van bezoek: mei 2018

Reizigers die The Goat Herder - Espresso Bar bekeken, bekeken ook

Boedapest, Centraal-Hongarije

In The Goat Herder - Espresso Bar geweest? Deel je ervaringen!