“Leuk pretentieloos eetcafe”

Geclassificeerd als nr. 197 van 3.737 Restaurants in Boedapest
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Reserveringen
6 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten bij Café Csiga in een ongedwongen sfeer. Verwacht geen culinaire hoogstandjes, het menu is wat studentikoos, maar goed. Er hangt een gezellige sfeer en is vooral leuk om in de avond wat te drinken.

Datum van bezoek: mei 2018

1 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. Geen grote kaart, maar voor ieder wat wils. Het was vers en goedkoop. Ook de huiswijn was heerlijk. Een aanrader om te gaan dineren.

Datum van bezoek: april 2018
29 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier met heel het gezin gegeten. Mooi opgediend borden en iedereen heeft genoten van de maaltijd. Ook voldoende vegetarische opties die duidelijk aangegeven staan op de kaart! Heerlijk gegeten!!

Datum van bezoek: april 2018
22 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik ben hier komen eten nadat ik de goeie reviews had gelezen en ik heb er geen spijt van! Makkelijk bereikbaar met lijn 4 en 6 en talloze bussen. Gezellig ingericht met veel planten en gezellig licht. Aangename prijzen. De ribbetjes hebben goed gesmaakt!

Datum van bezoek: februari 2018
13 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit café is echt een aanrader! De cappuccino is mijn favoriet. De Furmint - TR Muvek (Tokaj) wijn is ook echt te pruimen! Hier komen we zeker nog eens langs als we weer in Budapest zijn.

Datum van bezoek: februari 2018

Reizigers die Cafe Csiga bekeken, bekeken ook

Boedapest, Centraal-Hongarije

In Cafe Csiga geweest? Deel je ervaringen!