“Zin in gebak en koffie ?”
Beoordeling van Desszert.Neked

Desszert.Neked
Geclassificeerd als nr. 3 van 157 Snelle hap in Boedapest
Keukens: Frans, Hongaars
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten
12 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Voortgaan op recensies is altijd een gok maar deze keer niet.
Lekker gebak met straffe koffie.
Keuze was beperkter dan verwacht maar desalniettemin aangenaam verrast. Prijzen zijn ok. Betaal je in België veel duurder.

Datum van bezoek: april 2019

24 oktober 2018 beoordeeld

Wauw, wat hebben ze hier heerlijke gebakjes! Smaakcombinaties die je zelf niet zou bedenken, maar die zó lekker zijn.

Datum van bezoek: september 2018
14 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij waren aan het rondkuieren toen we op deze zaak uitkwamen. Ze is super gezellig ingericht en heeft heerlijk zoute caramel ijs. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. De prijzen zijn zeker niet te duur.

Datum van bezoek: september 2018
24 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg goed! Lekkere taartjes en mooie setting. Zeker een aanrader om te bezoeken Ook de koffie was lekker.

Datum van bezoek: maart 2018
28 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je er zeker van wil zijn dat je gaat genieten kom dan naar dessert neked want dat ze met zorg omgaan met hun gerechten is feit. Alles ziet er perfect uit en je kan zo in de keukenkijken. Ook onze capacious en thee smaakten goed

Datum van bezoek: december 2017

Reizigers die Desszert.Neked bekeken, bekeken ook

Boedapest, Centraal-Hongarije

In Desszert.Neked geweest? Deel je ervaringen!