“Aanrader”

Olive Tree Hummus Original
Geclassificeerd als nr. 180 van 3.828 Restaurants in Boedapest
Keukens: Midden-Oosters, Israelisch, Gezond
15 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker en snelle bediening. De ober is zeer vriendelijk. Zeer goedkoop en je hebt echt wel genoeg.

Datum van bezoek: juli 2018
Joseph V, Owner van Olive Tree Hummus Original, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 augustus 2018

heel erg bedankt en we hopen je in de toekomst te zien!

26 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op tripadvisor aanbevolen, en dat is niet voor niks. Fijn klein restaurant. Bediening zoal het hoort , en fantastische humus. Hier gaan we zeker weer eten.

Datum van bezoek: juni 2018
29 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit kleine restaurant is gezellig en serveert heerlijke, verse gerechten. Er is veel keuze en alles ziet er lekker uit. We hadden zo grote trek dat we vergeten zijn om de schotels te fotograferen . De baas is vriendelijk en passioneel over zijn keuken. Maak gerust een babbeltje met hem. Zelfs naar lokale normen valt de prijs goed mee. Doen!

Datum van bezoek: april 2018
4 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

De service is erg goed, vriendelijke bediening. De dame was erg trots op haar eettentje en verteld graag over de gerechten. Er zijn betere isrealische restaurants al is het eten zeker niet slecht!

Datum van bezoek: september 2016
20 november 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Kom hier vooral als je lekkere hummus wilt eten. Het eten is erg lekker en daar moet deze tent het dan ook van hebben. Qua entourage lijkt dit meer op een cafetaria, dus hier gezellig zitten is het niet echt. Bestellen gaat dan ook aan de bar, geen bediening. Man achter de bar is wel vriendelijk en spreekt goed Engels. Voor de prijs hoef je het ook niet te laten, was hier nog geen 12 euro kwijt met z'n tweeën voor een hoofdgerecht, gedeeld nagerecht (ook lekker) en drankjes.

Datum van bezoek: november 2015

Reizigers die Olive Tree Hummus Original bekeken, bekeken ook

Boedapest, Centraal-Hongarije

In Olive Tree Hummus Original geweest? Deel je ervaringen!