“Stijvolle, warme zaak. Geweldige bediening en eten.”
Beoordeling van Oinos WineBar Bistrot

Oinos WineBar Bistrot
Geclassificeerd als nr. 54 van 3.858 Restaurants in Boedapest
Keukens: Internationaal, Wijnbar
Dineropties: Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
20 november 2018 beoordeeld

Aangename ontvangst zonder reservatie. Het is een week-avond en niet zo druk. Onspannen sfeer met de juiste verlichting, muziek en vooral de bediening. Carpaccio op niveau, leuk gebracht en lekker. Tonijn en zalm, allebei op de juiste manier gebakken, zeer lekker. De bestelde wijn wordt op de juiste manier op tafel gebracht door iemand met kennis van zaken. 1 X 'Suffle' achteraf waarbij zonder te vragen direct twee bordjes worden bijgezet. De hele avond met de juiste aandacht en vooral het juiste tempo, prettig.
Over prijzen kan je discuteren maar hier krijg je waar en bediening naar je geld. Niet echt goedkoop (110 euro) maar graag betaald. Een aanrader!
Twee dagen later terug geweest, dat zegt genoeg.

20 november 2018 beoordeeld

Je komt binnen in een zeer trendy restaurant. Leuke verlichting, heel aangename sfeer.
De bediening is top. Het eten zeer lekker.
Er zaten 2 grote tafels achter ons, maar door de hoge plafonds hebben we totaal geen geluidshinder ondervonden.
Aanrader!

18 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Pizza was heerlijk met voorafgaande een zeer goedkope maar zeer lekkere cocktail. Desserts ontbreken jammer genoeg. Personeel was heel vriendelijk en behulpzaam. Spraken zonder probleem engels.

28 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Naar aanleiding van de recensies op TripAdvisor hier de eerste avond van ons verblijf gegeten. Uitermate vriendelijke bediening en de gerechten (tonijn en zalm als hoofdgerecht) waren heerlijk! Zo lekker dat we geheel tegen ons principe in hier op de laatste avond van ons verblijf weer zijn geweest. Deze keer hadden we ook een voorgerecht, carpaccio biefstuk en gemarineerde zalm, beide heerlijk. Daarna tagliatelle met garnalen en weer de zalm, ook deze gerechten waren heerlijk. Als nagerecht de tiramisu, het wordt een beetje saai maar ook dit was om je vingers bij op te eten. Goede keuze van de wijnen, waarbij je zelf mag proeven welke wijn je het lekkerst vindt.
Een echte aanrader bij je bezoek aam Boedapest!

Datum van bezoek: oktober 2018
2 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke carpaccio, uitstekende pizza en genoten van Hongaarse Chardonnay! Modern restaurant met vriendelijk personeel! Aanrader!

Datum van bezoek: oktober 2018

Reizigers die Oinos WineBar Bistrot bekeken, bekeken ook

Boedapest, Centraal-Hongarije
Boedapest, Centraal-Hongarije

In Oinos WineBar Bistrot geweest? Deel je ervaringen!