Beoordeeld op 25 oktober 2017

Geweldige bed & breakfast helemaal in orde.
Heel gastvrij. Gevoel van vrijheid. Locatie is top. 1 woord geweldig!! Aanrader wel op tijd boeken, want ze zitten snel vol. Zoals voor volgend jaar 2018. Gastvrouw Carmen is geweldig!

Datum van verblijf: oktober 2017
Anabellehungary, Manager van Anabelle B&B, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 oktober 2017

Het was aangenaam om u als onze gasten te hebben.

Beoordeeld op 7 mei 2016

Zoek niet verder, want Anabelle is het beste wat je kan vinden in Budapest. Vriendelijke ontvangst door de alleraardigste eigenaar. Fantastische locatie in hartje stad, highlights op loopafstand en metro/tram om de hoek. De kamers zijn ruim opgezet, schoon en van alle gemakken voorzien. Verder is het ontbijt super. Alles wordt vers bereid en is goed van smaak. Een goede start voor een dagje sightseeing. Dit B&B verdient een Excellent rating !

Datum van verblijf: mei 2016
wellcraftkft, Manager van Anabelle B&B, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 maart 2017

Het was een waar genoegen om u als onze gast. Ik hoop dat je weer te zien in Boedapest.

Beoordeeld op 4 november 2015

Mooie en zeer nette kamers. Prima ontbijt. Uitstekende uitvalsbasis voor een bezoek aan Boeda en Pest (vlakbij het prachtige parlement en slechts 10 minuten wandelen van de kettingbrug). De eigenaars zijn uitermate vriendelijke en hulpvaardig. Bij aankomst kregen we aan de hand van een plattegrond een volledige uitleg over de bezienswaardigheden, met een boel praktische informatie. Kortom, gastvrijheid is hier troef, geen vraag is teveel voor deze uitbaters!

Datum van verblijf: november 2015

Beoordeeld op 2 november 2015

Uitstekende B&B op een centrale locatie op steenworp van het Parlementsgebouw. Ligt op loopafstand van openbaarvervoerbedrijf zowel tram als metro. Moderne kamer van alle gemakken voorzien met goedwerkende WiFi. Prima verzorgd ontbijt door uiterst vriendelijk personeel.

Datum van verblijf: oktober 2015

Beoordeeld op 14 juli 2015

deze B&B was heel aangenaam vertoeven. Carmen en Thomas zijn zeer gastvrij, vriendelijk en behulpzaam.
Kamer is heel verzorgd.
Ontbijt uitgebreid en lekker.
Ligging ideaal.
Het was 'onze thuis' tijdens ons verblijf in Budapest