“Top terras”

Keukens: Hongaars, Italiaans
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
Wijk: District V / Binnenstad
29 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Terras is gelegen in een super gezellige straat. Met in de verte uitzicht over de Donau . We hebben er alleen een drankje genomen. Maar het was genieten. Zowel binnen als buiten ziet het er super gezellig uit. Kan het adresje zeker aanrader. Tip voor het restaurant: maak vaker de toiletten schoon.

Datum van bezoek: april 2018

22 februari 2018 beoordeeld

Lekker gegeten en goeie wijn. De foie gras was een van de beste die we ooit geproefd hebben. Ook de gegrilde kip was sappig en smaakvol.

Datum van bezoek: februari 2018
1 juli 2017 beoordeeld

Op een bijzonder gelegenheid hier uitgebreid gegeten. Prijzig, maar absoluut elke cent waard geweest. Deze chef weet verrassende smaken te uitstekend met elkaar te combineren. En de bijpassende wijn die door de sommolier werden geadviseerd was een aangename verrijking op het diner.

Datum van bezoek: juni 2017
8 mei 2017 beoordeeld

Gelegen in het Gresham Palace en de bediening voldoet aan dezelfde hoge standaard als het hotel. Een gevarieerde kaart met wisselende suggesties en voor ieders wat wils van typische Hongaarse keuken tot de klassiekers uit de internationale keuken. De wijnkaart biedt een overzicht van de lokale wijngebieden en is een openbaring want Hongarije is meer dan de Tokaj die wij kennen. Dit is een aanrader voor de bezoeker van Budapest die een kwalitatief hoogstaande culinaire ervaring zoekt maar bereid is om daarvoor ook iets meer te betalen dan in een Pizzeria.

Datum van bezoek: april 2017
25 april 2017 beoordeeld

Brasserie & Bar Kollazs is een restaurant op een uitzonderlijk hoog niveau. Het verbaast me dat dit niet in de culinaire gidsen is opgenomen. De ontvangst is warm en toch professioneel, de kwaliteit van de keuken op sterrenniveau. Als voorgerecht proefden we mosselen in een soepje met ondermeer tomaten, daarbij werd een toast met pesto van peterselie geserveerd. De hoofdgerechten : Een sirloin steak met frietjes en octopus met St Jacobsvruchten. Elk ingrediënt van beide gerechten was perfect gegaard, alles mooi gecombineerd ... hier is maar één woord voor : Excellent met hoofdletter E. Een kleine vergissing dat deze zaak geen ster heeft. De prijskategorie is iets duurder, vooral naar Hongaarse normen, maar als gastronoom mag je dit adresje niet links laten liggen.

Datum van bezoek: april 2017

Reizigers die KOLLAZS - Brasserie & Bar bekeken, bekeken ook

Boedapest, Centraal-Hongarije

In KOLLAZS - Brasserie & Bar geweest? Deel je ervaringen!