“In een mooi interieur met fantastisch personeel.”
Beoordeling van Baraka

Baraka
Geclassificeerd als nr. 41 van 3.859 Restaurants in Boedapest
Keukens: Hedendaags
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten, Speciale gelegenheden, Barscene, Romantisch
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Lunch, Reserveringen
Wijk: District V / Binnenstad
22 juni 2018 beoordeeld

Mooi en modern ingericht restaurant. Het eten is goed, de dranken worden op een goede manier en deskundig aangeprezen. De prijs-kwaliteit verhouding is niet goed in evenwicht. Eigenlijk te duur voor het gebodene. De amuses zijn overheerlijk.

Datum van bezoek: juni 2018

14 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lang geleden dat we nog zo lekker hadden gegeten. Prachtige setting en heel vriendelijke service. Wel wat aan de prijzige kant, maar voor ons was dit het volledig waard!

29 maart 2017 beoordeeld

Perfect uitgebalanceerde gerechten met als klap op de vuurpijl een cheesecake die zowel qua opmaak als smaak werkelijk geweldig was. Vriendelijke sommelier, gerechten gelijktijdig uitgeserveerd en werkelijk een fantastische bediening. Unieke ervaring, wat heeft dit restaurant het uitstekend voor elkaar.

Datum van bezoek: maart 2017
David S, Owner van Baraka, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 april 2017

Dear Arthur,

We so appreciate you sharing your experience! Every aspect of your time with us is as important as the next, and we thank you for pointing out a few of the highlights. Hope to see you again!

Best regards from The Baraka Team

2 maart 2017 beoordeeld

Fantastische bediening en een heerlijke keuken. Iets aan de prijzige kant maar het is zeker zijn prijs waard.

27 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier ontzettend lekker gegeten, met name het vlees was echt helemaal super! De bediening is enorm beleefd en het menu bevat interessante keuzes. Een beetje prijzig is het wel, maar in de verhouding met de kwaliteit ligt het goed.

Datum van bezoek: januari 2017

Reizigers die Baraka bekeken, bekeken ook

Boedapest, Centraal-Hongarije

In Baraka geweest? Deel je ervaringen!