“Culinaire verwenning!”
Beoordeling van Baraka

Baraka
Geclassificeerd als nr. 41 van 3.859 Restaurants in Boedapest
Keukens: Hedendaags
Geschikt voor: Barscene, Speciale gelegenheden, Zakelijke bijeenkomsten, Romantisch
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Lunch, Reserveringen
Wijk: District V / Binnenstad
14 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lang geleden dat we nog zo lekker hadden gegeten. Prachtige setting en heel vriendelijke service. Wel wat aan de prijzige kant, maar voor ons was dit het volledig waard!

29 maart 2017 beoordeeld

Perfect uitgebalanceerde gerechten met als klap op de vuurpijl een cheesecake die zowel qua opmaak als smaak werkelijk geweldig was. Vriendelijke sommelier, gerechten gelijktijdig uitgeserveerd en werkelijk een fantastische bediening. Unieke ervaring, wat heeft dit restaurant het uitstekend voor elkaar.

Datum van bezoek: maart 2017
David S, Owner van Baraka, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 april 2017

Dear Arthur,

We so appreciate you sharing your experience! Every aspect of your time with us is as important as the next, and we thank you for pointing out a few of the highlights. Hope to see you again!

Best regards from The Baraka Team

2 maart 2017 beoordeeld

Fantastische bediening en een heerlijke keuken. Iets aan de prijzige kant maar het is zeker zijn prijs waard.

27 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier ontzettend lekker gegeten, met name het vlees was echt helemaal super! De bediening is enorm beleefd en het menu bevat interessante keuzes. Een beetje prijzig is het wel, maar in de verhouding met de kwaliteit ligt het goed.

Datum van bezoek: januari 2017
12 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is een toprestaurant. Om je vingers af te likken. De 7 gangen degustatie menu is een culinair genot. Eelfs het brood, gebakken door de uitbater is niet te evenaren. Wij waren onder de indruk.

Datum van bezoek: december 2016

Reizigers die Baraka bekeken, bekeken ook

Boedapest, Centraal-Hongarije

In Baraka geweest? Deel je ervaringen!