“Contradictie”
Beoordeling van Rosenstein

Rosenstein
Geclassificeerd als nr. 65 van 3.301 Restaurants in Boedapest
Keukens: Hongaars, Midden-Europees
Geschikt voor: Lokale keuken, Gezinnen met kinderen, Speciale gelegenheden, Romantisch, Grote groepen
Dineropties: Diner, Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
18 juli 2017 beoordeeld

Hoewel duistere buurt toch binnengegaan
Het eten is lekker, maar het interieur klopt niet, dat kan beter is niet echt gezellig
Personeel beleefd maar zonder meer
Best reserveren maar duidelijk vragen niet in achterste zaaltje, is een vergeten hoekje

Schrijf een beoordeling

3 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Je moet even zoeken; als het donker is, zie je niet zo snel dat het een restaurant is aan de buitenkant.
Via het hotel gereserveerd; want het is nogal populair. Gemixt publiek; Hongaren en toeristen. Vriendelijke bediening. De kaart is zeer uitgebreid; allerlei voorgerechten, hoofdgerechten (vlees, vis en vegetarisch) en mooie desserts. Hongaarse specialiteiten en ook alle wijnen zijn uit Hongarije. We hebben heerlijk gegeten. Enige minpunt; het is er bloedheet.

8 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Afgelopen week hier heerlijk gegeten. Niet gereserveerd dus inderdaad in de kelder. Zat vrij snel vol met nog meer toeristen. Het eten was heerlijk en de prijs is ook leuk. Zeker een aanrader.

6 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Afgelopen week zijn wij hier wezen eten. Het eten was goed, maar we zaten erg ongezellig. We werden beneden neergezet waar naar ons idee alle toeristen werden geplaatst. Het was een soort bunker gevoel zonder muziek of iets. Ook was het er ontzettend koud. Jammer, want hierdoor werd de beleving helemaal anders. Het eten was goed en vrij goedkoop.

7 november 2016 beoordeeld

In het centrum, vlak bij het Kelety station ligt in een zijstraat dit pareltje.
Je zult er niet veel toeristen aantreffen. De lokale bevolking komt hier bij voorkeur.
Reserveren is gewenst.
De keuken is Hongaars-Joods. Het is een ideale plek om traditioneel Hongaarse gerechten te eten. Er staat een perfecte goulash op de kaart en natuurlijk eend in alle vormen en bereidingswijzen. Het eten is niet verfijnd culinair, maar heerlijk bereid. In combinatie met de vriendelijke bediening is het een aanrader.

Reizigers die Rosenstein bekeken, bekeken ook

Boedapest, Centraal-Hongarije

In Rosenstein geweest? Deel je ervaringen!