“Verrassing in Boedapest !”
Beoordeling van Babel Budapest

Babel Budapest
Geclassificeerd als nr. 15 van 3.736 Restaurants in Boedapest
Keukens: Hongaars
Wijk: District V / Binnenstad
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We bezochten deze zaak die een beetje verscholen ligt achter een kerkje en een zijweg van de bekendste winkelstraat.
We kregen een vriendelijk onthaal.
We besliste de tien gangen menu te nemen met aangepaste wijnen.We kregen deskundige uitleg van de sommelier .
De gerechtjes waren elk kunstwerkjes op zich.
Een bom van smaken en originaliteit.
Een zeer geslaagde avond die voor ons de afsluiter was van ons bezoek aan Boedapest.
De toiletten zitten verscholen achter de spiegelwand rechts als je binnenkomt.Een knopje induwen en de deur opent vanzelf.

Datum van bezoek: mei 2018
Gábor P, Vezető van Babel Budapest, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 mei 2018

Dear camille j !

Thank you for reviewing us so fast and thank you for your kind words. Our Chef is very creative and unique and a little bit brave as well when we are talking about tastes and flavors. Peter the head sommelier of the house makes the dishes with his wine pairs more interesting. Having the wine and food pair is always the best choice at Babel Budapest, where we can express ourselves to our customers and give them a new meaning and experience of fine dining.
By the way we won 2015 an Award of the most Beautiful Bathroom in Budapest.

Kind regards
Team Babel

20 juli 2017 beoordeeld

Fijne bediening. Lekker gegeten en gedronken. Goed advies gekregen bij het eten en drinken. Wat ik wel bemerk, maar dat is bij vrijwel alle restaurants in Boedapest waar wij gegeten hebben, dat ze er flink de vaart in zetten. Als je niet zegt dat je rustig aan wil doen sta je binnen 1 uur weer buiten.

Datum van bezoek: juli 2017
Ildiko T, Public Relations Manager van Babel Budapest, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 augustus 2017

Beste Abir E,
Dank u voor de vriendelijke woorden.
Hoop je snel te zien.
Vriendelijke groeten,
Ildiko

8 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede vriendelijke service, heerlijk verrassend eten, prachtige ambiance, mooie inrichting. Echt een aanrader om naar toe te gaan. Niet echt goedkoop voor Hongaarse begrippen maar voor wat je krijgt zeker niet duur. Personeel is erg vriendelijk. Heerlijk avondje genieten.

Datum van bezoek: december 2016
Szilvia G, Public Relations Manager van Babel Budapest, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 december 2016

Dear Nathalie784,
Thank you very much for this amazing rating! Could you please tell us more about your opinion in english as well? Best regards, Babel Budapest

19 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is waarschijnlijk het best bewaarde geheim van Boedapest... Het eten was werkelijk geweldig, de bediening koninklijk en de wijnen zijn er hemels.... Boedapest, restaurant Babel... Wij komen terug! Chapeau voor het hele team! (Een bijzondere pluim voor de sommelier ;-))

Datum van bezoek: november 2016

Dear Kleeten,
Thank you very much for this excellent rating! Could you please tell us more about your experience in english as well? We would like to know more about your detailed opinion! Best regards, Babel Budapest

23 oktober 2016 beoordeeld

Zeer prettige bediening en veel originele gerechten. A la carte gegeten, vooraf de bouillon van eend en de tartaar en als hoofdgerecht de duif. Tussendoor nog eenleuke verrassing en een zeer originele amuse. Zeker een aanrader om terug te gaan.

Datum van bezoek: oktober 2016

Reizigers die Babel Budapest bekeken, bekeken ook

Boedapest, Centraal-Hongarije

In Babel Budapest geweest? Deel je ervaringen!