“Schitterend restaurant met zeer goed eten en drinken”
Beoordeling van Babel Budapest Restaurant

Babel Budapest Restaurant
Geclassificeerd als nr. 12 van 3.708 Restaurants in Boedapest
Keukens: Hongaars
Wijk: District V / Binnenstad
20 juli 2017 beoordeeld

Fijne bediening. Lekker gegeten en gedronken. Goed advies gekregen bij het eten en drinken. Wat ik wel bemerk, maar dat is bij vrijwel alle restaurants in Boedapest waar wij gegeten hebben, dat ze er flink de vaart in zetten. Als je niet zegt dat je rustig aan wil doen sta je binnen 1 uur weer buiten.

Ildiko T, Public Relations Manager van Babel Budapest Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 augustus 2017

Beste Abir E,
Dank u voor de vriendelijke woorden.
Hoop je snel te zien.
Vriendelijke groeten,
Ildiko

8 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede vriendelijke service, heerlijk verrassend eten, prachtige ambiance, mooie inrichting. Echt een aanrader om naar toe te gaan. Niet echt goedkoop voor Hongaarse begrippen maar voor wat je krijgt zeker niet duur. Personeel is erg vriendelijk. Heerlijk avondje genieten.

Szilvia G, Public Relations Manager van Babel Budapest Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 december 2016

Dear Nathalie784,
Thank you very much for this amazing rating! Could you please tell us more about your opinion in english as well? Best regards, Babel Budapest

19 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is waarschijnlijk het best bewaarde geheim van Boedapest... Het eten was werkelijk geweldig, de bediening koninklijk en de wijnen zijn er hemels.... Boedapest, restaurant Babel... Wij komen terug! Chapeau voor het hele team! (Een bijzondere pluim voor de sommelier ;-))

Dear Kleeten,
Thank you very much for this excellent rating! Could you please tell us more about your experience in english as well? We would like to know more about your detailed opinion! Best regards, Babel Budapest

23 oktober 2016 beoordeeld

Zeer prettige bediening en veel originele gerechten. A la carte gegeten, vooraf de bouillon van eend en de tartaar en als hoofdgerecht de duif. Tussendoor nog eenleuke verrassing en een zeer originele amuse. Zeker een aanrader om terug te gaan.

28 augustus 2016 beoordeeld

Het ontvangst was top! We hadden niet gereserveerd en hadden toch nog een tafeltje voor ons. Je voelde je er meteen op je gemak en het interieur was aangenaam. De gerechtjes waren met de grootste nauwkeurigheid afgewerkt en waren een plezier om op te eten. Het concept ging terug naar de oer Hongaarse keuken. Zeer de moeite waard om eens binnen te waaien als je eens iets anders wilt!

Reizigers die Babel Budapest Restaurant bekeken, bekeken ook

Boedapest, Centraal-Hongarije

In Babel Budapest Restaurant geweest? Deel je ervaringen!