“een fantastische "experience" in de bereiding van mooie gerechten”
Beoordeling van Babel Budapest

Geclassificeerd als nr. 10 van 3.877 Restaurants in Boedapest
Keukens: Hongaars
Wijk: District V / Binnenstad
23 oktober 2016 beoordeeld

Zeer prettige bediening en veel originele gerechten. A la carte gegeten, vooraf de bouillon van eend en de tartaar en als hoofdgerecht de duif. Tussendoor nog eenleuke verrassing en een zeer originele amuse. Zeker een aanrader om terug te gaan.

Datum van bezoek: oktober 2016

28 augustus 2016 beoordeeld

Het ontvangst was top! We hadden niet gereserveerd en hadden toch nog een tafeltje voor ons. Je voelde je er meteen op je gemak en het interieur was aangenaam. De gerechtjes waren met de grootste nauwkeurigheid afgewerkt en waren een plezier om op te eten. Het concept ging terug naar de oer Hongaarse keuken. Zeer de moeite waard om eens binnen te waaien als je eens iets anders wilt!

Datum van bezoek: augustus 2016
28 november 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Het ligt waarschijnlijk aan ons gezien we niet de gewoonte hebben om sterren restaurants te bezoeken.
Maar wat ik verwacht is dat je voor dit geld niet veel maar super lekker eten krijgt en dat was zeker niet het geval.
Ik heb nog nooit zo slecht gegeten in mijn leven. Dit is zelfs mijn eerste slechte beoordeling.

Datum van bezoek: november 2015
23 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker gegeten, we waren verrast dat we de vegan menu en de Tasting menu konden kombineren. Mijn vrouw vond de combinatie van de vegetarische gerechten met de fruit en vruchtensappen super. Met kennis van zaken paste de sommelier de wijnen aan bij mijn menu, met steeds deskundige beschrijving en uitleg. Enkel het hoofdgerecht van het vegetarisch menu viel iets minder in de smaak (kan ook aan ons gelegen hebben), de snelheid van opvolgende gerechten lag iets hoger dan wij gewend zijn. Al bij al een top afsluiting van 4 dagen Boedapest. Het feit dat Lewis Hamilton in de zaak was heeft geen invloed gehad op deze positieve commentaar ;))

Datum van bezoek: juli 2015
OlaszKatalin, Közönségkapcsolati vezető van Babel Budapest, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 juli 2015

Dear Guest!

Thank you very much for your great comment! We are happy you liked our restaurant and that you got a glimpse of Lewis Hamilton as well :)

Kind regards,

8 juli 2015 beoordeeld

Bij elke vakantie in het buitenland proberen we een sterrenrestaurant te bezoeken. Door het lezen van de commentaren van Tripadvisor hebben we in Boedapest niet gekozen voor 1 van de 3 sterren restaurants maar voor het restaurant Babel. Onze culinaire verwachtingen werden meer dan ingelost. Bij binnenkomst kregen we een zeer hartelijke welkom van de charmante Engelstalige gastvrouw en de volledige equipe. Het eten was meer dan een sterrenniveau waardig. Alle smaken zaten goed, elk bord was een kunstwerk. Het prachtige interieur, de zetels, maar vooral de ongedwongen flair waarmee de jonge equipe ons bediende blijft ons bij. Let wel, alles volgens de regels van de etiquette. Dit komen we bijna nooit tegen in andere sterrenzaken. Als laatste wil ik de sommelier bedanken voor zijn wijnkennis, en vooral zijn enthousiasme waarmee hij zijn beroep uitoefent. Een negatief puntje, de porties van het Tasting menu zijn, volgens de Belgische normen, vrij groot en volgen daarom iets te snel op elkaar.
Als ik ooit in Boedapest kom heeft dit restaurant zonder twijfel al een ster.

Datum van bezoek: juli 2015
OlaszKatalin, Közönségkapcsolati vezető van Babel Budapest, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 juli 2015

Dear Guest!

Let me express our greatest happiness for your comment! Thank you very much, you definately made our day. The chef, the sommelier and the whole team is delighted about your kind words!
We hope to see you soon again in Babel!

Best regards,

Reizigers die Babel Budapest bekeken, bekeken ook

Boedapest, Centraal-Hongarije

In Babel Budapest geweest? Deel je ervaringen!