“Geen 5 sterren waard”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 10 websites!
Queen's Court Hotel & Residence
Beoordeeld als nr. 78 van 336 hotels in Boedapest
18 april 2017 beoordeeld

Ik had een kamer gevraagd, rustig gelegen. Heb echter kamer 111 gekregen pal boven het zwembad en fitness waardoor we s'ochtends geen wekker nodig hadden omwille van het lawaai van de loopband van de fitness en 's avonds niet naar onze kamer konden wegens het geluid van de filter en pomp van het zwembad onder en naast ons. Verder moest ik 's nachts in de zekeringskast de volledige electriciteit telkens afzetten wegens gezoem tijdens de nacht.
Het hotel oogt in eerste instantie mooi maar eens weg van de receptie, sterk verouderd en niet zo proper.
Ontbijt maar pover en de gratis 30 min massage is gegeven door dezelfde persoon die 's ochtends opdient bij het ontbijt?!
Voor mij zeker geen tweede keer. Prijs veel te hoog voor wat het is.

Kamertip: zeker niet kamer nr 111 of op de eerste verdieping wegens lawaai
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: April, 2017, reisde met familie

8 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi hotel maar is hier en daar toe aan een onderhoudsbeurt. Kamers zijn praktisch ingericht maar wel erg gehorig. Het personeel gaat niet adequaat om met klachten. Al met al een mooi hotel maar wat mij betreft geen 5 sterren waard

Verbleef: Januari, 2017, reisde met een partner
30 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik ben voor zeven nachten in dit hotel geweest en het was zeker geen aanrader. kamers zijn wat verouderd personeel is behulpzaam maar ze zitten er precies tegen hun goesting en ze zijn onvriendelijk .we hadden een Junior suite gereserveerd voor drie personen. De kamer had een twee bedden waarvan een normaal tweepersoonsbed en waarvan een uitklap zetel. Het tweepersoonsbed was comfortabel maar de zetel trok op niks. De kamer was uitgerust met een keuken. De keuken had een oven, microgolf oven en een kookplaat maar in de kasten vonden we enkel een kookpot en bestek voor twee personen dus we hadden niet veel aan deze keuken. Het hotel is gelegen in een getto, feest, lelijke Buurt. In deze buurt werd ik om de 10 m gevraagd om drugs te kopen of voor seks te hebben voor geld. Zeker niet een mooi deel van Boedapest . Het hotel biedt ook goede massages dan aan 15 euro voor een uur en heb hier ook meermaals gebruik van gemaakt. De laatste avond was deze massage faciliteit helaas volgeboekt. het hotel bood me massage aan van een externe firma aan voor € 18 en heb hierop toegezegd. Deze massage was zeker niet zo goed als in het hotel. Na de massage moest ik afrekenen en toen bleek het € 80 te kosten. Ik vertelde dat dit een misverstand moest zijn want ze hadden me duidelijk gezegd dat het € 18 ging zijn. Toen ik dit weigerde te betalen begon het hotel personeel te dreigen met de politie. Aangezien de politie hier zeer corrupt is heb ik het uiteindelijk gewoon betaald maar wat ik niet snap is dat ik bijna zes maal de normale prijs betaald voor een zeker niet zo goede massage als in het hotel... Onze kamer was ook uitgerust met "airco" die twee dagen van ons verblijf heeft gewerkt. En als de airco werkte dan werd de kamer niet eens koel. Ik heb de receptie hier meermaals over aangesproken maar ze trokken er zich niets van aan.
Daarbij heb ik nog de prijs van ons verblijf vergeleken met andere hotels en in vergelijking is dit echt heel duur dus als je Boedapest wilt gaan bezoeken moet je zeker niet naar hier komen... ROTVAKANTIE!

Verbleef: Augustus, 2016, reisde met vrienden
6 juli 2016 beoordeeld

De hall is imposant en ziet er veelbelovend uit...de verwachtingen liggen hoog...en dan kom je op de kamer...interieur uit de jaren 80...afgeschenen meubilair, grijze gordijnen, onpraktische inrichting...alles aanwezig wel...salon, kitchenette, tv...maar absoluut geen plaats om uw bagage te zetten. Het personeel doet uit de hoogte en ik had de indruk dat ze ons belachelijk stonden te maken in het hongaars...niet echt netjes. Het ontbijt was goed maar zonder meer. Tegenvaller.

• Verbleef: Juni, 2016, reisde met vrienden
22 juni 2016 beoordeeld

Ik had voor een groep van 37 hier geboekt. En kan zeggen dat ik alleen maar positieve reacties heb gehad. Zeer schoon en kamers om van te smullen. lekker zwembad om de moeheid van de dag te vergeten.
Ontbijt prima en restaurant geen aanrader is namelijk veel te duur voor wat je krijgt.
Kortom dit hotel super.

Kamertip: Alle kamers zijn prima
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Juni, 2016, reisde voor zaken
12 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik zat op kamer 609 een superior suite, een studio. Zeer ruim en verzorgd. Mooie en praktische badkamer. Er werd elke dag goed gepoetst. Enig nadeel, mijn tv had een beperkte aanbod tov wat in de gids stond, geen VOD en de buren kunnen luidruchtig zijn. Maar voor mij een aanrader

Verbleef: April, 2016, reisde alleen
30 januari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben een week lang van dit hotel kunnen genieten. De kamers zijn erg ruim, eigenlijk een appartement. Je kan dus ook voor jezelf koken als je een avond geen zin hebt om naar buiten te gaan. De kamers worden elke dag schoongemaakt en je krijgt elke dag nieuwe handdoeken. Dit hotel is een absolute aanrader! Het enige minpunt is de prijs. In het hoogseizoen kan je voor dezelfde prijs in een mooier hotel.

Verbleef: Januari, 2016, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Boedapest bekeken
Continental Hotel Budapest
Boscolo Residence
nr. 82 van 336 in Boedapest
760 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Queen's Court Hotel & Residence geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Queen's Court Hotel & Residence

Adres: Dob utca 63, Boedapest 1074, Hongarije
Locatie: Hongarije > Centraal-Hongarije > Boedapest > District VII / De Joodse wijk
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Kitchenette Restaurant Roomservice Shuttlebusservice Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 46 romantisch hotel in Boedapest
Nr. 47 zakenhotel in Boedapest
Nr. 56 luxe hotel in Boedapest
Prijsklasse: € 64 - € 180 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:5 ster(ren) — Queen's Court Hotel & Residence 5*
Aantal kamers: 74
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Booking.com, Thomas Cook International AG, TripOnline SA, Thomas Cook International AG, 5viajes2012 S.L., Agoda, Hotels.com en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Queen's Court Hotel & Residence met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Queen`s Court Hotel And Residence
Queens Court Hotel Residence
Queens Court Budapest

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?