“Queen's Court Resident super”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 8 websites!
Queen's Court Hotel & Residence
Beoordeeld als nr. 75 van 334 hotels in Boedapest
22 juni 2016 beoordeeld

Ik had voor een groep van 37 hier geboekt. En kan zeggen dat ik alleen maar positieve reacties heb gehad. Zeer schoon en kamers om van te smullen. lekker zwembad om de moeheid van de dag te vergeten.
Ontbijt prima en restaurant geen aanrader is namelijk veel te duur voor wat je krijgt.
Kortom dit hotel super.

Kamertip: Alle kamers zijn prima
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Juni, 2016, reisde voor zaken
Schrijf een beoordeling

12 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik zat op kamer 609 een superior suite, een studio. Zeer ruim en verzorgd. Mooie en praktische badkamer. Er werd elke dag goed gepoetst. Enig nadeel, mijn tv had een beperkte aanbod tov wat in de gids stond, geen VOD en de buren kunnen luidruchtig zijn. Maar voor mij een aanrader

Verbleef: April, 2016, reisde alleen
30 januari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben een week lang van dit hotel kunnen genieten. De kamers zijn erg ruim, eigenlijk een appartement. Je kan dus ook voor jezelf koken als je een avond geen zin hebt om naar buiten te gaan. De kamers worden elke dag schoongemaakt en je krijgt elke dag nieuwe handdoeken. Dit hotel is een absolute aanrader! Het enige minpunt is de prijs. In het hoogseizoen kan je voor dezelfde prijs in een mooier hotel.

Verbleef: Januari, 2016, reisde met een partner
21 januari 2016 beoordeeld

Heerlijk hotel, niet ver van de meeste bezienswaardigheden. We werden hartelijk ontvangen door de receptioniste. De kamers waren groot en proper. Er was er een keuken aanwezig inclusief micro-wave en Senseo. Ook grote kleerkasten. Het ontbijt was goed uitgezonderd het fruitsap.

• Verbleef: Januari, 2016, reisde met een partner
11 december 2015 beoordeeld

Erg net hotel in het centrum van Boedapest. Ruime kamers (aparte woonkamer en slaapkamer, er is ook nog een keuken) met een 5 sterren waardering. De prijs is echter zeer acceptabel. Er kan gratis gebruik gemaakt worden van het binnenzwembad en een sauna cabine.
Tramlijnen 4 en 6 stoppen om de hoek.

• Verbleef: Januari, 2015, reisde met een partner
19 oktober 2015 beoordeeld

We verbleven 4 nachten in het hotel. We hadden een kamer met een kitchenette en een balkon. Ruimte genoeg. De kamer en de badkamer werden elke dag proper schoon gemaakt. Het personeel was ook super vriendelijk. Alle vragen en nodige informatie werden professioneel opgelost. Bij het hotel was ook een restaurant. De keuken was heel lekker. Prijs-kwaliteit een plus waard. Het hotel ligt op wandelafstand (300m) van het metrostation en 15-20 min. van de Donau en de meeste bezienswaardigheden. Alles samen : zeker een aanrader.

• Verbleef: Oktober, 2015, reisde met een partner
9 mei 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier 6 nachten geweest in een van de suites op de vierde verdieping. We waren met zijn vieren en de suite voldeed helemaal aan de verwachting. Grote kamers en heerlijke bedden. Er was ook een keuken maar er was weinig keukengerei. Slechts 1 pan! Niet dat we van plan waren te koken. Maar bijvoorbeeld een waterkoker zou handig zijn.
Het hotel is super gelegen. Dichtbij alles. En het personeel is erg vriendelijk. Twee kleine minpuntjes: er hangt een onbestemde geur bij de lift ( Bertje rioolachtig) en het douchen moet in bad. Er is wel aan scheidingswandje maar ons lukte het niet om te douchen zonder waterballet.

We hadden het hotel geboekt vanwege onze dochter die zo graag zwemt. Het zwembad is prima. Niet groot maar groot genoeg en er is ook een jetstream die je aan kunt zetten. Ook vonden ze het prima als er met een bal werd gespeeld. Vaak mag dat niet.

Het ontbijtbuffet is flink aan de prijs. 12 euro pp, kinderen tot en met 11 jaar half geld. Hebben we alleen eerste en laatste dag gedaan. Heel veel keus, enorm assortiment. Lekker hoor!

Verbleef: Mei, 2015, reisde met familie
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Boedapest bekeken
Continental Hotel Budapest
Sofitel Budapest Chain Bridge
District V / Binnenstad
Kempinski Hotel Corvinus Budapest
Prijzen weergeven

In Queen's Court Hotel & Residence geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Queen's Court Hotel & Residence

Adres: Dob utca 63, Boedapest 1074, Hongarije
Locatie: Hongarije > Centraal-Hongarije > Boedapest > District VII / De Joodse wijk
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Kitchenette Restaurant Roomservice Shuttlebusservice Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 33 familiehotel in Boedapest
Nr. 46 romantisch hotel in Boedapest
Nr. 47 zakenhotel in Boedapest
Nr. 53 luxe hotel in Boedapest
Prijsklasse: € 56 - € 230 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:5 ster(ren) — Queen's Court Hotel & Residence 5*
Aantal kamers: 74
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Booking.com, TripOnline SA, Thomas Cook International AG, Thomas Cook International AG, Hotels.com, Agoda en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Queen's Court Hotel & Residence met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Queen`s Court Hotel And Residence
Queens Court Hotel Residence
Queens Court Budapest

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?