Queen's Court Hotel & Residence
  • Roomservice
  • Bar/lounge
Agoda.com
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 140 per nacht.

easyHotel Budapest Oktogon(Boedapest)(Heel veel waar voor je geld!)
Agoda.com
  • Gratis internet
12 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik zat op kamer 609 een superior suite, een studio. Zeer ruim en verzorgd. Mooie en praktische badkamer. Er werd elke dag goed gepoetst. Enig nadeel, mijn tv had een beperkte aanbod tov wat in de gids stond, geen VOD en de buren kunnen luidruchtig zijn. Maar voor mij een aanrader

Verbleef: april 2016, reisde alleen
30 januari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben een week lang van dit hotel kunnen genieten. De kamers zijn erg ruim, eigenlijk een appartement. Je kan dus ook voor jezelf koken als je een avond geen zin hebt om naar buiten te gaan. De kamers worden elke dag schoongemaakt en je krijgt elke dag nieuwe handdoeken. Dit hotel is een absolute aanrader! Het enige minpunt is de prijs. In het hoogseizoen kan je voor dezelfde prijs in een mooier hotel.

Verbleef: januari 2016, reisde met een partner
21 januari 2016 beoordeeld

Heerlijk hotel, niet ver van de meeste bezienswaardigheden. We werden hartelijk ontvangen door de receptioniste. De kamers waren groot en proper. Er was er een keuken aanwezig inclusief micro-wave en Senseo. Ook grote kleerkasten. Het ontbijt was goed uitgezonderd het fruitsap.

• Verbleef: januari 2016, reisde met een partner
11 december 2015 beoordeeld

Erg net hotel in het centrum van Boedapest. Ruime kamers (aparte woonkamer en slaapkamer, er is ook nog een keuken) met een 5 sterren waardering. De prijs is echter zeer acceptabel. Er kan gratis gebruik gemaakt worden van het binnenzwembad en een sauna cabine.
Tramlijnen 4 en 6 stoppen om de hoek.

• Verbleef: januari 2015, reisde met een partner
19 oktober 2015 beoordeeld

We verbleven 4 nachten in het hotel. We hadden een kamer met een kitchenette en een balkon. Ruimte genoeg. De kamer en de badkamer werden elke dag proper schoon gemaakt. Het personeel was ook super vriendelijk. Alle vragen en nodige informatie werden professioneel opgelost. Bij het hotel was ook een restaurant. De keuken was heel lekker. Prijs-kwaliteit een plus waard. Het hotel ligt op wandelafstand (300m) van het metrostation en 15-20 min. van de Donau en de meeste bezienswaardigheden. Alles samen : zeker een aanrader.

• Verbleef: oktober 2015, reisde met een partner