Beoordeeld op 23 juli 2017 via mobiele applicatie

Goed hotel & goede locatie. Metro om de hoek. Verzorgd hotel en vriendelijk personeel! Hotelpersoneel was in meerdere talen aan te spreken.
Ontbijt was ok maar niet erg uitgebreid. Eerder wat mager. Meer (vers) fruit is ook welkom.
Mooie kamers! Leuke inkomhal en bar bij de receptie. Gratis pc en printen is ook een pluspunt.
Het hotel is wel DRINGEND aan een renovatie toe... badkamer had schimmel en was niet modern. Zwakke haardroger, shampoo en douchegel eerder matig (voor 4* hotel).
Internet viel vaak uit. Lift was 2 dagen defekt. En nog wat kleinigheden.
De poetsvrouwen lieten hun rommel overal achter waar ze kwamen... De deur naar de servicerooms mogen ook dichtgedaan worden. Hier wil je als klant niet inkijken... Voor de rest deden ze hun werk en was het proper. Goede hygiëne.
Om 8u in de ochtend lawaai... (hotelpersoneel)
De e p/q verhouding gaat zeker en vast in orde.
Leuk hotel, was het wel wel waard!
Geen 4 sterren eerder 3 of 3½!

Verbleef: juli 2017, reisde voor zaken
Beoordeeld op 8 juli 2017 via mobiele applicatie

Wij zijn in de meivakantie naar dit hotel geweest voor een city trip. Dit hotel is een prima uitvalsbasis voor een city trip. Het personeel is vriendelijk en spreekt goed Engels. Ze zijn behulpzaam en werken snel. Het ontbijt is zeer uitgebreid. Alles wat warm is, is warm en wordt vaak bijgevuld.

Wij hadden de romantic kamer geboekt. Deze kamer heeft uitzicht op de tuin en is dus aan een rustige kant gelegen. We hadden een groot twee persoons bed wat zeer comfortabel was. Er stond een groot bad en ruime douche. De minibar was goed gevuld en gratis.

Het hotel ligt zeer centraal gelegen. Het metrostation lag op vijf minuten lopen. Vanaf hier ben je in drie haltes in het centrum. Het hotel ligt naast een groot shoppingcenter waar veel winkels en restaurantjes zijn.

Ik vind dit hotel een prima hotel voor een goede prijs. Het is een prima begin voor een goede citrytrip!

Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 20 mei 2017

Hotel ligt wel buiten het centrum maar toch gunstig. Winkelcentrum om de hoek, metro vlak bij en lopen naar het centrum kost een half uurtje. Kamers netjes, en ontbijt goed. Wel heel erg warm in onze kamer omdat we op de 6e etage sliepen en de airco nog niet werkte in mei.

• Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Wizz Tours
Beoordeeld op 8 april 2017

Alles wat je nodig hebt voor een stedentrip kun je hier vinden. Nette kamers, aardig personeel, dicht bij het centrum en dat voor zo weinig geld. Wij hebben het super gehad! Ontbijt was ook prima. Bedankt!

• Verbleef: april 2017, reisde met vrienden
Beoordeling verzameld in samenwerking met Wizz Tours
hotelcityinn, Vezető van City Inn, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 april 2017

Dear Guest,

Thank you very much for your review. We are so glad that you felt welcome in our hotel and you had a nice time in Budapest!
We are looking forward to welcoming you at anytime in our hotel!

Kindest regards,
Balázs Kékes
Front Office Manager

Beoordeeld op 19 maart 2017 via mobiele applicatie

Tsja een prima hotel hoor, iets uit het centrum met voldoende OV om de hoek. Prima ontbijt, goede kamer. Minibar (alles maar 1 a 2€. Kluisje en ivm romantic een bad in de slaapkamer!
Maar de huishouding is flut, ondanks dat je wat geld op he hoofdkussen legt.
Koffiekopje worden niet afgewassen, geen nieuwe aanvulling koffie suiker etc. Minibar niet aangevuld. De dame heeft alleen maar de bedden rechtgetrokken en de centjes meegenomen.
Jammer

Verbleef: maart 2017, reisde met een partner
hotelcityinn, Vezető van City Inn, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 april 2017

Dear "Fplume",

Thank you for taking the time to write your review following your recent stay with us.
I am pleased that almost everything met with your expectations during your time at Hotel City Inn.
It's a shame you had bad experience with housekeeping. I can assure you that the level of cleaning service you have advised is not indicative of our usual levels. Anyway, I have already shared your comment about the cleaning service with the Housekeeping Manager so that she can focus on this topic.
It would be a pleasure to welcome you back and we look forward to it.

Kind regards,
Balázs Kékes