Beoordeeld op 28 april 2019

Hotel is in 2016 gerenoveerd en ligt centraal in pest.
Vlakbij het metro station Deak Ter.
Het personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam.
De kamers zijn mooi proper, wel niet groot en een kast ontbreekt maar ze hebben legplanken voorzien waar je je kleding en spullen kan opbergen
Het ontbijt is uitgebreid, verzorgt en lekker.
Het enige minpuntje (maar dat is ook het enige) dat het ontbijtrestaurant erg klein is.
Omdat we met 4 volwassenen waren en we graag samen wensten te ontbijten moesten we vaak even wachten tot er andere gasten vertrokken. Dit was meestal max 10 min.

Verder een uitsteken hotel.
We hadden op voorhand een rustige kamer gevraagd en deze ook gekregen, maar het hotel is gelegen in een rustige straat dus alle kamers zijn rustig gelegen.
Vlakbij kun je de metro nemen en ook geld wisselen tegen de beste wisselkoers.

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 12 april 2019

Hotel gelegen in de Joodse wijk met tal van eetgelegenheden. Vlakbij de halte van bus en tram. Heel uitgebreid en lekker ontbijt. Minpuntje was het fruitsap, dat kwam uit een machine en was gewoon water aangelengd met een smaakje. Vriendelijk personeel. Nette en rustige kamers. Een aanrader!

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 10 maart 2019

Mede door de vriendelijkheid van het personeel is dit hotel een aanrader! Iedereen is behulpzaam, ze laten je thuis voelen.
De kamers zijn inderdaad wat aan de kleine kant, maar meestal ben je niet in een stad om op je kamer te blijven. Ze zijn modern ingericht, erg proper en redelijk geluidsdicht (wij lagen zelfs vlak naast de lift en hoorden er niets van)
Het ontbijt is uitgebreid en afwisselend, tot 10.30. De ontbijtruimte is niet supergroot, maar tafels worden meteen opnieuw ingedekt, zodat je steeds kan zitten. Het buffet wordt ook aangevuld tot het einde, wat ik ook wel een pluspunt vind.
Voor vragen, tips, problemen, ... kan je altijd terecht aan de balie. Het is een persoonlijke service, ze helpen je met tickets voor attracties, printen iets voor je af indien nodig. Bagage kan je ook bij hen laten.
In de buurt van het hotel liggen leuke cafeetjes en restaurantjes, op 500m zelfs een hele straat aaneensluitend bars en restaurants. Je hebt eigenlijk geen openbaar vervoer nodig, maar je hebt bus/tram/metro op minder dan 3 minuten wandelen. Ook vanuit de luchthaven een rechtstreekse bus (100E) tot op 200m. Ideaal dus.
Niet twijfelen dus als je een hotel in Boedapest zoekt!

Datum van verblijf: maart 2019
ROOMbach_Team, Guest Relations Manager van ROOMbach Hotel Budapest Center, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 mei 2019

Dear kpaulussen,

Reading your excellent rating following your stay at our Roombach Hotel Budapest Center made me feel glad and proud. Thank you very much for your kind compliments concerning our guest rooms and the Hotel’s décor as well. It made me glad to learn that you had been pleased with the service provided by our team and the breakfast during your vacation. Your kind words regarding your location are greatly appreciated.

It was a pleasure hosting you and we are already looking forward to welcoming you back to our hotel!

With best regards,

Beoordeeld op 21 februari 2019 via mobiele applicatie

Mooi en leuk hotel met hele centrale ligging. Allee is vrijwel op loopafstand en anders is de metro om de hoek. Ontbijt in het hotel was goed en het personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Bedden zijn iets aan de harde kant, maar dat mag de pret niet drukken. Zeker een aanrader!

Datum van verblijf: februari 2019

Dear kimlE7960OZ,

Thank you very much for having chosen our Roombach Hotel Budapest Center for your stay in Budapest. It was so great to learn from your kind review how much you been pleased with our location. Furthermore it is very nice to know that the breakfast and our staff are all met your expectations, however I am very sorry that you found your bed hard.

I hope that despite of the mixed feelings you still keep nice memories about your trip to Budapest.

Best Wishes,

Beoordeeld op 18 november 2018 via mobiele applicatie

Mooi hotel, lekker ontbijt 's ochtends met veel keuze. De kamer is voor ons 2 net gepast voor 5 dagen maar als je langer blijft is het wel wat krap. Het bed en de kussens ligggen wel een beetje hard. Zeer vriendelijke bediening.

Datum van verblijf: november 2018