Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Corinthia Hotel Budapest(Boedapest)
US$ 339
US$ 273
Expedia.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Zwembad
US$ 152
US$ 137
Booking.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Bar/lounge
Hilton Budapest(Boedapest)
Boek nu, betaal bij aankomst
US$ 287
US$ 241
Hilton
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Restaurant
US$ 153
Hotels.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Bar/lounge
Aquaworld Resort Budapest(Boedapest)
Gratis annuleren tot 27/07
US$ 175
US$ 169
Expedia.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Gratis parkeren
US$ 256
US$ 180
Priceline
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Inclusief ontbijt
US$ 179
US$ 148
Priceline
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Zwembad
easyHotel Budapest Oktogon(Boedapest)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 83
US$ 70
Priceline
Zie aanbieding
  • Gratis internet
US$ 320
US$ 220
Cancelon
Zie aanbieding
  • Gratis wifi
  • Zwembad
InterContinental Budapest(Boedapest)
US$ 489
US$ 384
Expedia.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Inclusief ontbijt
  • Zwembad
Beoordelingen (641)
Beoordelingen filteren
641 resultaten
Waardering van reizigers
73
131
197
128
112
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
73
131
197
128
112
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 641 beoordelingen
16 maart 2017 beoordeeld

Kamer redelijk schoon. Slechte kwaliteit 2 persoons matras.
Kamer is verwarmd en kon tijdens bezoek niet uitgezet worden.
Ontbijtservice slecht, eten goed. Borden en koffiekopjes worden niet automatische bijgevuld, daar moet je om vragen.

  • Verbleef: maart 2017, reisde met een partner
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank henkvangroenigen
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
15 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden een goedkope stedentrip op de kop getikt en daarbij in dit hotel terechtgekomen. Personeel aan receptie is zeer vriendelijk en behulpzaam. Kamer op bovenste etage was prima voor deze klasse hotel. Kamer en badkamer waren schoon en groot genoeg en ontbijt was prima maar eenvoudig. Voor drie sterren moet je ook niet meer verwachten. Centrum van de stad goed bereikbaar door metro op enkele minuten afstand.

Verbleef: maart 2017, reisde met een partner
Bedank wenderik
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
30 oktober 2016 beoordeeld

Na het lezen van de diverse reviews waren we voorbereid op een vreselijk hotel. Onze ervaring is dat het een prima hotel is voor een korte citytrip. Kamer groot. Badkamer schoon. Bedden ok. Service prima. Op de kamer was geen afstandbediening voor tv en airco aanwezig. Bij de receptie werden we prima geholpen en werden er alsnog de benodigde afstandsbedieningen geregeld. Onze eerste kamer stonk naar riool. We hebben het doorgegeven aan de receptie. De tip om de kranen door te spoelen hielp niet. Na een nacht slapen hebben de klacht nogmaals doorgegeven en kregen zonder probleem een andere kamer. Wij verbleven aan de achterzijde van het hotel. Hierdoor weinig last gehad van geluidsoverlast. Omdat onze trip kort was zaten wij al vroeg aan het ontbijt. Deze was prima. Voldoende keuze. Diverse soorten brood, kaas, vleeswaren, groente, roerei (met en zonder spek/ham) gekookte eieren, cereals, melk, sappen (niet vers) en diverse soorten koffie/thee. Al met al prima hotel met goede service. Ligging centraal. Metro en tramhalte om de hoek.

Kamertip: Kamer aan de achterzijde zijn redelijk rustig
  • Verbleef: oktober 2016, reisde met vrienden
    • Locatie
    • Kamers
    • Service
Bedank annemiekebaas
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Atlas_Hotel_Manager, Manager van Atlas City Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 november 2016
Google-vertaling

Dear annemiekebaas,

Thank you for your review about Atlas City Hotel.

I am happy to read your overall experiences about our hotel. I am pleased to read that you were staisfied with the room's properties and with the staff’s attentive and friendly attitude. I am delighted to read that our front desk staff was able to resolve the adressed remarks. Thank you for your remark about the varied breakfast what we serve. Indeed, our location is really convenient if someone would like to visit the city. All the Downtown's attractions can be reached within 10 minutes by metro M4 which stop is about a 100 metres away from the hotel.
I will perosnally pass on your positive feedbacks to our staff.

We hope to see you soon at our hotel on your next visit.

Best regards,
László Juhász
Hotel Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
13 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor mijn vertrek heb ik hier op tripadvisor referenties gelezen over dit hotel. Wou bijna niet vertrekken... Tenslotte toch vertrokken. Had mijn eigen handdoeken al mee genomen en was voorbereid op het allerergst! Het is geen luxe hotel, en er zijn zeker dingen die aan vervanging toe zijn maar al bij al viel het reuze mee. Het was zuiver, de airco werkte en het personeel was vriendelijk! Het ontbijt was geen overdaad maar voor mij meer dan goed genoeg.

Verbleef: september 2016, reisde met vrienden
Bedank Donato C
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Atlas_Hotel_Manager, Manager van Atlas City Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 september 2016
Google-vertaling

Dear Donato C,

Thank you for your review of our hotel.

I am happy to read that you were overall satisfied with our hotel. Thank you for your honest impressions and I am happy to read that you were satisfied with our staff and with some of the room's properties. We are planning to make a lot of soft repairs and a small scale renovation at our hallways and in some of the rooms too.

We hope to see you soon at our hotel on your next visit to Budapest.

Best regard,
László Juhász
Hotel Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
8 september 2016 beoordeeld

Het hotel is een drie sterrenhotel maar is dat niet waardig.
de kamers waren groot dat is waar maar de bedden waren slecht je voelde iedere veer in het matras de rolluiken konden niet naar beneden en de badkamer zag zwart van de schimmel en stonk naar rioollucht.
ook de straat waar het hotel staat zijn veel zwervers en luiddruchtige jeugd.

Kamertip: zoek een ander hotel
  • Verbleef: september 2016, reisde met een partner
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank hannes1960
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Atlas_Hotel_Manager, Manager van Atlas City Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 september 2016
Google-vertaling

Dear hannes1960,

Thank you for your remark.

We are sorry if you were not satisfied with your room's equipment. We are sorry that you did not adress your concern during your stay at the front desk, because we should have remedied the situation. We will definitely check your concerns and proper corrections will be made.

I am sorry for the experiences, we do hope that you enjoyed your visit to Budapest regardless.

Best regard,
László Juhász
Hotel Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken