“Goedkoop en daar horen ook nadelen bij”
Beoordeling van Atlas City Hotel

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 10 websites!
Atlas City Hotel
Beoordeeld als nr. 245 van 336 hotels in Boedapest
5 april 2017 beoordeeld

Via een goedkope aanbieding hier terechtgekomen. Voor de prijs van 129 Euro (vlucht 2 nachten hotel met ontbijt) moet je niet veel verwachten. Donderdag erg luidruchtige schoolkinderen. Vrijdag wat rustiger. Raam dichthouden voor lawaai van de trams. De verwarming staat laag en kan niet uit. Asl je oordopjes meeneemt is het goed te doen. Onze kamer was ruim, schoon genoeg (ook het sanitair). Ontbijt vond ik goed hoor. Misschien is de zaal iets te klein op drukke momenten dus kan je maar beter vroeg opstaan en zeker in zo'n mooie stad. Ik kan me voorstellen dat niet iedereen zich prettig voelt in deze wijk/straat maar overdag en voor 22:00 voelde ik mij veilig genoeg. Veel mensen nog op straat met de hond en inderdaad wat zwervers.

Kamertip: Neem voor de zekerheid oordoppen mee
  • Verbleef: Maart, 2017, reisde met een partner

16 maart 2017 beoordeeld

Kamer redelijk schoon. Slechte kwaliteit 2 persoons matras.
Kamer is verwarmd en kon tijdens bezoek niet uitgezet worden.
Ontbijtservice slecht, eten goed. Borden en koffiekopjes worden niet automatische bijgevuld, daar moet je om vragen.

• Verbleef: Maart, 2017, reisde met een partner
15 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden een goedkope stedentrip op de kop getikt en daarbij in dit hotel terechtgekomen. Personeel aan receptie is zeer vriendelijk en behulpzaam. Kamer op bovenste etage was prima voor deze klasse hotel. Kamer en badkamer waren schoon en groot genoeg en ontbijt was prima maar eenvoudig. Voor drie sterren moet je ook niet meer verwachten. Centrum van de stad goed bereikbaar door metro op enkele minuten afstand.

Verbleef: Maart, 2017, reisde met een partner
30 oktober 2016 beoordeeld

Na het lezen van de diverse reviews waren we voorbereid op een vreselijk hotel. Onze ervaring is dat het een prima hotel is voor een korte citytrip. Kamer groot. Badkamer schoon. Bedden ok. Service prima. Op de kamer was geen afstandbediening voor tv en airco aanwezig. Bij de receptie werden we prima geholpen en werden er alsnog de benodigde afstandsbedieningen geregeld. Onze eerste kamer stonk naar riool. We hebben het doorgegeven aan de receptie. De tip om de kranen door te spoelen hielp niet. Na een nacht slapen hebben de klacht nogmaals doorgegeven en kregen zonder probleem een andere kamer. Wij verbleven aan de achterzijde van het hotel. Hierdoor weinig last gehad van geluidsoverlast. Omdat onze trip kort was zaten wij al vroeg aan het ontbijt. Deze was prima. Voldoende keuze. Diverse soorten brood, kaas, vleeswaren, groente, roerei (met en zonder spek/ham) gekookte eieren, cereals, melk, sappen (niet vers) en diverse soorten koffie/thee. Al met al prima hotel met goede service. Ligging centraal. Metro en tramhalte om de hoek.

Kamertip: Kamer aan de achterzijde zijn redelijk rustig
  • Verbleef: Oktober, 2016, reisde met vrienden
Atlas_Hotel_Manager, Manager van Atlas City Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 november 2016

Dear annemiekebaas,

Thank you for your review about Atlas City Hotel.

I am happy to read your overall experiences about our hotel. I am pleased to read that you were staisfied with the room's properties and with the staff’s attentive and friendly attitude. I am delighted to read that our front desk staff was able to resolve the adressed remarks. Thank you for your remark about the varied breakfast what we serve. Indeed, our location is really convenient if someone would like to visit the city. All the Downtown's attractions can be reached within 10 minutes by metro M4 which stop is about a 100 metres away from the hotel.
I will perosnally pass on your positive feedbacks to our staff.

We hope to see you soon at our hotel on your next visit.

Best regards,

13 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor mijn vertrek heb ik hier op tripadvisor referenties gelezen over dit hotel. Wou bijna niet vertrekken... Tenslotte toch vertrokken. Had mijn eigen handdoeken al mee genomen en was voorbereid op het allerergst! Het is geen luxe hotel, en er zijn zeker dingen die aan vervanging toe zijn maar al bij al viel het reuze mee. Het was zuiver, de airco werkte en het personeel was vriendelijk! Het ontbijt was geen overdaad maar voor mij meer dan goed genoeg.

Verbleef: September, 2016, reisde met vrienden
Atlas_Hotel_Manager, Manager van Atlas City Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 september 2016

Dear Donato C,

Thank you for your review of our hotel.

I am happy to read that you were overall satisfied with our hotel. Thank you for your honest impressions and I am happy to read that you were satisfied with our staff and with some of the room's properties. We are planning to make a lot of soft repairs and a small scale renovation at our hallways and in some of the rooms too.

We hope to see you soon at our hotel on your next visit to Budapest.

Best regard,

8 september 2016 beoordeeld

Het hotel is een drie sterrenhotel maar is dat niet waardig.
de kamers waren groot dat is waar maar de bedden waren slecht je voelde iedere veer in het matras de rolluiken konden niet naar beneden en de badkamer zag zwart van de schimmel en stonk naar rioollucht.
ook de straat waar het hotel staat zijn veel zwervers en luiddruchtige jeugd.

Kamertip: zoek een ander hotel
  • Verbleef: September, 2016, reisde met een partner
Atlas_Hotel_Manager, Manager van Atlas City Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 september 2016

Dear hannes1960,

Thank you for your remark.

We are sorry if you were not satisfied with your room's equipment. We are sorry that you did not adress your concern during your stay at the front desk, because we should have remedied the situation. We will definitely check your concerns and proper corrections will be made.

I am sorry for the experiences, we do hope that you enjoyed your visit to Budapest regardless.

Best regard,

12 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Goedkoop/ budget hotel bij centrum.

Dit hotel is echt naar de prijs. Redelijk grote kamer, maar kleine douche en "goedkope/ slechte" bedden. De veren in het matras zijn goed voelbaar als je erop ligt.

De eetzaal is veels te klein in verhouding tot het aantal kamers. Als je rustig wilt ontbijten, moet je vroeg zijn. Anders loop je de kans dat alle tafels bezet zijn en je moet wachten op een vrije tafel.

Verbleef: Juli, 2016, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Boedapest bekeken
Atlantic Hotel
Hotel Chesscom
nr. 103 van 336 in Boedapest
388 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Atlas City Hotel geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Atlas City Hotel

Adres: Nepszinhaz utca 39 - 41, Boedapest 1081, Hongarije
Locatie: Hongarije > Centraal-Hongarije > Boedapest
Voorzieningen:
Bar/lounge Gratis ontbijt Shuttlebusservice
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 245 van 336 hotels in Boedapest
Prijsklasse: € 27 - € 74 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Atlas City Hotel 3*
Aantal kamers: 136
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, Agoda, TripOnline SA, Hotels.com, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Atlas City Hotel met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?