“Prima hotel voor een korte citytrip”
Beoordeling van Atlas City Hotel

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 9 websites!
Atlas City Hotel
Beoordeeld als nr. 244 van 333 hotels in Boedapest
30 oktober 2016 beoordeeld

Na het lezen van de diverse reviews waren we voorbereid op een vreselijk hotel. Onze ervaring is dat het een prima hotel is voor een korte citytrip. Kamer groot. Badkamer schoon. Bedden ok. Service prima. Op de kamer was geen afstandbediening voor tv en airco aanwezig. Bij de receptie werden we prima geholpen en werden er alsnog de benodigde afstandsbedieningen geregeld. Onze eerste kamer stonk naar riool. We hebben het doorgegeven aan de receptie. De tip om de kranen door te spoelen hielp niet. Na een nacht slapen hebben de klacht nogmaals doorgegeven en kregen zonder probleem een andere kamer. Wij verbleven aan de achterzijde van het hotel. Hierdoor weinig last gehad van geluidsoverlast. Omdat onze trip kort was zaten wij al vroeg aan het ontbijt. Deze was prima. Voldoende keuze. Diverse soorten brood, kaas, vleeswaren, groente, roerei (met en zonder spek/ham) gekookte eieren, cereals, melk, sappen (niet vers) en diverse soorten koffie/thee. Al met al prima hotel met goede service. Ligging centraal. Metro en tramhalte om de hoek.

Kamertip: Kamer aan de achterzijde zijn redelijk rustig
  • Verbleef: Oktober, 2016, reisde met vrienden
Atlas_Hotel_Manager, Manager van Atlas City Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 november 2016

Dear annemiekebaas,

Thank you for your review about Atlas City Hotel.

I am happy to read your overall experiences about our hotel. I am pleased to read that you were staisfied with the room's properties and with the staff’s attentive and friendly attitude. I am delighted to read that our front desk staff was able to resolve the adressed remarks. Thank you for your remark about the varied breakfast what we serve. Indeed, our location is really convenient if someone would like to visit the city. All the Downtown's attractions can be reached within 10 minutes by metro M4 which stop is about a 100 metres away from the hotel.
I will perosnally pass on your positive feedbacks to our staff.

We hope to see you soon at our hotel on your next visit.

Best regards,

Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Atlas City Hotel
Bekijk de nieuwste beoordelingen

13 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor mijn vertrek heb ik hier op tripadvisor referenties gelezen over dit hotel. Wou bijna niet vertrekken... Tenslotte toch vertrokken. Had mijn eigen handdoeken al mee genomen en was voorbereid op het allerergst! Het is geen luxe hotel, en er zijn zeker dingen die aan vervanging toe zijn maar al bij al viel het reuze mee. Het was zuiver, de airco werkte en het personeel was vriendelijk! Het ontbijt was geen overdaad maar voor mij meer dan goed genoeg.

Verbleef: September, 2016, reisde met vrienden
Atlas_Hotel_Manager, Manager van Atlas City Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 september 2016

Dear Donato C,

Thank you for your review of our hotel.

I am happy to read that you were overall satisfied with our hotel. Thank you for your honest impressions and I am happy to read that you were satisfied with our staff and with some of the room's properties. We are planning to make a lot of soft repairs and a small scale renovation at our hallways and in some of the rooms too.

We hope to see you soon at our hotel on your next visit to Budapest.

Best regard,

8 september 2016 beoordeeld

Het hotel is een drie sterrenhotel maar is dat niet waardig.
de kamers waren groot dat is waar maar de bedden waren slecht je voelde iedere veer in het matras de rolluiken konden niet naar beneden en de badkamer zag zwart van de schimmel en stonk naar rioollucht.
ook de straat waar het hotel staat zijn veel zwervers en luiddruchtige jeugd.

Kamertip: zoek een ander hotel
  • Verbleef: September, 2016, reisde met een partner
Atlas_Hotel_Manager, Manager van Atlas City Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 september 2016

Dear hannes1960,

Thank you for your remark.

We are sorry if you were not satisfied with your room's equipment. We are sorry that you did not adress your concern during your stay at the front desk, because we should have remedied the situation. We will definitely check your concerns and proper corrections will be made.

I am sorry for the experiences, we do hope that you enjoyed your visit to Budapest regardless.

Best regard,

12 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Goedkoop/ budget hotel bij centrum.

Dit hotel is echt naar de prijs. Redelijk grote kamer, maar kleine douche en "goedkope/ slechte" bedden. De veren in het matras zijn goed voelbaar als je erop ligt.

De eetzaal is veels te klein in verhouding tot het aantal kamers. Als je rustig wilt ontbijten, moet je vroeg zijn. Anders loop je de kans dat alle tafels bezet zijn en je moet wachten op een vrije tafel.

Verbleef: Juli, 2016, reisde met een partner
6 mei 2016 beoordeeld

Het hotel lag in een niet gunstige wijk, veel zwervers en veel luidruchtige jeugd in de avonduren.
De kamers waren erg groot maar geen comfortabele matrassen, spralen die in je rug prikken.
de hygiëne laat te wensen over, veel lange zwarte haren, waarschijnlijk de schoonmaakster die had lang zwart haar op een staart.
het ontbijt was redelijk, als je te laat kwam was alles op en werd er niet bij gevuld ,heen ei geen yoghurt ect ect.
In de bar staat een dame die er geen zin in heeft.
Aan de balie uiterst vriendelijk en behulpzaam personeel, een dikke pluim.

Kamertip: kamer aan de achter kant minder mooi uitzicht maar erg rustig, de voorkant aan straat met veel trams ...
  • Verbleef: Mei, 2016, reisde met een partner
4 mei 2016 beoordeeld

Erg rumourig hotel, er waren veel groepen jongeren op schoolreisje. Daardoor veel lawaai 's nachts. Gebruikte handdoeken van de vorige gasten lagen nog in onze badkamer. Het bed sliep oke, maar het beddengoed had gaatjes en op het bed en de vloer zaten veel vlekken. Kamer was wel erg ruim, service ook oke. Het ontbijt viel wat tegen, kapotte eieren en geen fruit.

• Verbleef: April, 2016, reisde met vrienden
Beoordeling verzameld in samenwerking met Wizz Tours
2 maart 2016 beoordeeld

Prima hotel net buiten het centrum, loopafstand metrostation, in een buurt die in opkomst is. Erg goede service van de dames en heren achter de receptiebalie. Grote kamers. Niet superdeluxe maar gewoon goed. Goed ontbijt. Prima hotelbar.

• Verbleef: Februari, 2016, reisde met familie
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Boedapest bekeken
Star City Hotel
Hunguest Hotel Millennium
nr. 188 van 333 in Boedapest
291 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Atlas City Hotel geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Atlas City Hotel

Adres: Nepszinhaz utca 39 - 41, Boedapest 1081, Hongarije
Locatie: Hongarije > Centraal-Hongarije > Boedapest
Voorzieningen:
Bar/lounge Gratis ontbijt Shuttlebusservice
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 244 van 333 hotels in Boedapest
Prijsklasse: € 35 - € 95 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Atlas City Hotel 3*
Aantal kamers: 136
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, TripOnline SA, Hotels.com, Agoda, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Atlas City Hotel met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?