Atlas City Hotel
K+K Hotel Opera(Boedapest)
Agoda.com
  • Restaurant
Besparingsmelding! 22% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 22% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 125 per nacht.

Agoda.com
Besparingsmelding! 23% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 23% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 149 per nacht.

• Gratis parkeren
  • Bar/lounge
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 159 per nacht.

• Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 36% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 36% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 161 per nacht.

easyHotel Budapest Oktogon(Boedapest)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis internet
Bo18 Hotel Superior(Boedapest)
  • Roomservice
Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 98 per nacht.

13 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor mijn vertrek heb ik hier op tripadvisor referenties gelezen over dit hotel. Wou bijna niet vertrekken... Tenslotte toch vertrokken. Had mijn eigen handdoeken al mee genomen en was voorbereid op het allerergst! Het is geen luxe hotel, en er zijn zeker dingen die aan vervanging toe zijn maar al bij al viel het reuze mee. Het was zuiver, de airco werkte en het personeel was vriendelijk! Het ontbijt was geen overdaad maar voor mij meer dan goed genoeg.

Verbleef: september 2016, reisde met vrienden
Atlas_Hotel_Manager, Manager van Atlas City Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 september 2016

Dear Donato C,

Thank you for your review of our hotel.

I am happy to read that you were overall satisfied with our hotel. Thank you for your honest impressions and I am happy to read that you were satisfied with our staff and with some of the room's properties. We are planning to make a lot of soft repairs and a small scale renovation at our hallways and in some of the rooms too.

We hope to see you soon at our hotel on your next visit to Budapest.

Best regard,
László Juhász
Hotel Manager

8 september 2016 beoordeeld

Het hotel is een drie sterrenhotel maar is dat niet waardig.
de kamers waren groot dat is waar maar de bedden waren slecht je voelde iedere veer in het matras de rolluiken konden niet naar beneden en de badkamer zag zwart van de schimmel en stonk naar rioollucht.
ook de straat waar het hotel staat zijn veel zwervers en luiddruchtige jeugd.

Kamertip: zoek een ander hotel
  • Verbleef: september 2016, reisde met een partner
Atlas_Hotel_Manager, Manager van Atlas City Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 september 2016

Dear hannes1960,

Thank you for your remark.

We are sorry if you were not satisfied with your room's equipment. We are sorry that you did not adress your concern during your stay at the front desk, because we should have remedied the situation. We will definitely check your concerns and proper corrections will be made.

I am sorry for the experiences, we do hope that you enjoyed your visit to Budapest regardless.

Best regard,
László Juhász
Hotel Manager

12 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Goedkoop/ budget hotel bij centrum.

Dit hotel is echt naar de prijs. Redelijk grote kamer, maar kleine douche en "goedkope/ slechte" bedden. De veren in het matras zijn goed voelbaar als je erop ligt.

De eetzaal is veels te klein in verhouding tot het aantal kamers. Als je rustig wilt ontbijten, moet je vroeg zijn. Anders loop je de kans dat alle tafels bezet zijn en je moet wachten op een vrije tafel.

Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
6 mei 2016 beoordeeld

Het hotel lag in een niet gunstige wijk, veel zwervers en veel luidruchtige jeugd in de avonduren.
De kamers waren erg groot maar geen comfortabele matrassen, spralen die in je rug prikken.
de hygiëne laat te wensen over, veel lange zwarte haren, waarschijnlijk de schoonmaakster die had lang zwart haar op een staart.
het ontbijt was redelijk, als je te laat kwam was alles op en werd er niet bij gevuld ,heen ei geen yoghurt ect ect.
In de bar staat een dame die er geen zin in heeft.
Aan de balie uiterst vriendelijk en behulpzaam personeel, een dikke pluim.

Kamertip: kamer aan de achter kant minder mooi uitzicht maar erg rustig, de voorkant aan straat met veel trams en luidruchtige jeugd.
  • Verbleef: mei 2016, reisde met een partner
4 mei 2016 beoordeeld

Erg rumourig hotel, er waren veel groepen jongeren op schoolreisje. Daardoor veel lawaai 's nachts. Gebruikte handdoeken van de vorige gasten lagen nog in onze badkamer. Het bed sliep oke, maar het beddengoed had gaatjes en op het bed en de vloer zaten veel vlekken. Kamer was wel erg ruim, service ook oke. Het ontbijt viel wat tegen, kapotte eieren en geen fruit.

• Verbleef: april 2016, reisde met vrienden
Beoordeling verzameld in samenwerking met Wizz Tours