“Lekker eten”

Geclassificeerd als nr. 153 van 3.610 Restaurants in Boedapest
Keukens: Italiaans
Wijk: District VII / De Joodse wijk
30 mei 2018 beoordeeld

Erg lekker gegeten, ik de lasagne mijn vriend een pasta met garnalen. Mijn vriend vond de pasta erg lekker. De lasagne was ook lekker, maar niet erg speciaal. Klein leuk zaakje,

21 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Door toeval bij dit kleine tentje beland, maar echt een aanrader als je niet heel lang wil tafelen. Het eten smaakt goed en puur en de meneer die bedient is heel vriendelijk.

Ik had lasagne en pannacotta, vooral die laatste was uitmuntend

30 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een familiezaak met een aantrekkelijke kaart aan pastagerechten, eerlijke prijzen en een vlotte bediening. De jonge eigenaar geeft je een echt thuisgevoel en maakt tijd voor een gezellige babbel. Een aanrader!

14 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijn restaurant met leuke bediening! Goedkoop met uitzicht op de synagoge. Het eten komt vrij snel achter elkaar aan maar dat is hier prima. Leuke en lekkere maaltijd als je een keer zin heb in gezellig en comfortabel! Aanrader!

6 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel vriendelijke, spontane ontvangst! Eenvoudige, maar zeer lekkere pasta arrabiata gegeten. Een aanrader voor bij de koffie zijn de truffels met chilli. Je word hier vlug bediend, maar je kan wel rustig van je lunch of diner genieten met een mooi uitzicht op de synagoge.

Reizigers die Pasta Bella Tesztabar bekeken, bekeken ook

Boedapest, Centraal-Hongarije

In Pasta Bella Tesztabar geweest? Deel je ervaringen!