“Lekker gegeten voor weinig geld, echte aanrader!”
Beoordeling van Padron

Padron
Geclassificeerd als nr. 122 van 3.301 Restaurants in Boedapest
Keukens: Mediterraan, Spaans, Bar
Geschikt voor: Barscene
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
2 mei 2017 beoordeeld

De eigenaar van onze airbnb raadde ons dit leuke tapasrestarauntje aan dat door een familie wordt gerund. De tapas waren er heerlijk en voor een kleine prijs. We zijn er twee keer gaan eten tijdens onze vakantie omdat we het er zo gezellig vonden. Best wel even bellen om te reserveren.

Schrijf een beoordeling

7 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitstekende tapas gegeten. De bediening was vriendelijk en familiaal in perfect Engels (sorry, Hongaars nog niet machtig ;)

Daarnaast heerlijke nieuwe ontdekkingen leren kennen. Alsook de traditionele tapas zijn gewoon perfect.

Wijnen zijn goedkoop maar goed gekozen en niets op aan te merken. Opnieuw heerlijk (Hongaarse wijnen).

Kortom: aanrader!!

4 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten!!!! Super bereidingen, zowel vlees als vis super mals! Absolute aanrader. Reserveren wel aangewezen.

9 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben dit kleine juweeltje gevonden toen we zochten naar Spaans eten in Boedapest. Het zit niet in het centrum maar middenin een woonwijk. Zonder tripadvisor hadden we het nooit gevonden. Het eten is heel goed, echt Spaans. Ze hebben aparte dingen op het menu zoals krokant varkensoor en bloedworst maar ook klassiekers als boquerones en knoflookgarnalen. De eigenaar is super aardig en raadde mijn man (die rum-liefhebber is) een prachtige donkere rum aan. Echt een leuke plek waar je maar beter kunt reserveren als je een plekje wilt bemachtigen (en trek iets luchtigs aan want het is wel warm binnen).

7 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Was erg lekker prijs was redelijk alleen echt zitten kon je er niet echt. Had meer weg van een cafetaria dan van een restaurant. Kwaliteit van het eten was hoog.

Reizigers die Padron bekeken, bekeken ook

Boedapest, Centraal-Hongarije

In Padron geweest? Deel je ervaringen!