“Lekker eten, correcte bediening ”
Beoordeling van Curry House

Curry House
Geclassificeerd als nr. 249 van 3.827 Restaurants in Boedapest
Keukens: Indiaas
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Lunch, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Lunch, Bezorgen, Reserveringen
8 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn fans van de Indische keuken en het eten was zeer lekker. Bediening was correct, onze dienster was goed op de hoogte van alle verschillende gerechten. Voor en hoofdgerecht volgden elkaar iets te snel op naar onze mening. De vrouwen wc is aan opfris beurt toe (vuile voegen en defect deurslot).

Datum van bezoek: oktober 2018

21 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere curry’s, vriendelijk en behulpzaam personeel. Best op voorhand reserveren. Hier komen ook veel Indiërs eten.

Datum van bezoek: juli 2018
10 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vol verwachting (na veel goede recensies te hebben gezien) gingen we hier naartoe. Helaas is het ons tegengevallen. De Tikka Masala curry vonden wij wel lekker, maar deze was niet spicy. Maar vooral de Saag Murgh curry viel tegen. Grote stukken kip overgoten met een spinazie cremesaus was niet wat wij verwachten van een Indiase restaurant. Eerder waren we bij een ander Indiaas restaurant en daar waren we wel heel tevreden. Daarnaast was het personeel niet klantvriendelijk. De ober stond kauwgom kauwend voor ons en begreep ons niet langer in het Engels toen we een aanmerking hadden op het gerecht. Hier is verder ook niet meer door iemand op terug gekomen. Helaas, want het restaurant heeft een leuke uitstraling dus er zit wel potentie in.

Datum van bezoek: mei 2018
30 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten smaakte prima. Onze chicken curry en boter kip smaakte goed. Echter door de sfeer en service schrijf ik toch een negatieve recensie. Bij binnenkomst vroegen wij of zij een plekje hadden om te eten. Hier werd al vrij lastig over gedaan. Ondanks dat de zaak voor 80% leeg was en dit zo wel bleef ook. Na lang treuzelen kregen we een tafel bij de ingang. De sfeer was erg gematigd. Er stond geen enkel muziekje op(Indiaas restaurant, waar is de muziek)en de serveersters hadden overduidelijk geen zin in hun werk. 2 vrouwen deden het werk en de rest zat op hun mobiel of de aanwezige gasten weg te kijken. Na het lekkere eten vroegen wij om de rekening. Keurig de fooi betaald maar we zouden +- 50 euro moeten terugkrijgen. Tot onze verbazing kwam de serveerster niet terug. Na 5 min toch maar eens geïnformeerd. Op een verontwaardigde toon kregen we te horen dat het wisselgeld nog ergens vandaan moest worden gehaald. Je zou denken dat de serveerster dit wel even zou vertellen, het leek er volgens ons op dat dit expres werd gedaan. Ik schrijf niet snel een negatieve recensie maar ik hoop dat deze eigenaar hier zelf ook eens kritisch naar kijkt.

Datum van bezoek: januari 2018
PM_QualityManagement, Vezető van Curry House, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 februari 2018

Dear Erik R,

First of all, we cannot thank you enough for sharing your honest review with us about our place on TripAdvisor.
We deeply regret to see that your time here probably did not live up to the expectations you came here with. We are so sorry to hear that you didn’t like the service we provided, this kind of negative performance isn’t typical of our restaurant! We hope that despite your inconveniences, you still had a nice time during your visit in here. We are glad to read that you highlighted our chicken curry.
We would like to apologize for your inconveniences, we ensure you that we will take all the measures so that the next time everything will meet your expectations. We honestly hope that you will give us a second chance and return to our restaurant, we will commit everything for your comfort.

Best regards,
Curry House Guest Service

22 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier echt heerlijk gegeten! Heel veel eten voor weinig geld. Echt een aanrader! Het duurt wat lang voordat je je eten krijgt maar het is het waard!

Datum van bezoek: januari 2018
PM_QualityManagement, Vendégkapcsolati vezető van Curry House, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 januari 2018

Dear Suuz V,

We would like to express our gratitude for coming to our restaurant and sharing your detailed and kind review about us here on TripAdvisor.

We are pleased that you were satisfied with everything you ordered and claimed our atmosphere was fulfilled the ultimate dining experience. We read it gladly that you also emphasized the tasty dishes you had here. Thank you also for noting the reasonable pricing. We do try to keep our prices on an acceptable level. Here, we would like to express our deepest thankfulness for your kind recommendation too!

We are looking forward very much to greeting you again, you will be waited with warm welcome all the time.

Kind regards,
Curry House Guest Service

Reizigers die Curry House bekeken, bekeken ook

Boedapest, Centraal-Hongarije

In Curry House geweest? Deel je ervaringen!