“Prima eten en niet duur”
Beoordeling van Curry House

Curry House
Geclassificeerd als nr. 99 van 3.301 Restaurants in Boedapest
Keukens: Indiaas
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Diner, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Diner, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld

Als je Indiaas wilt eten in Boedapest is dit een aanrader. Erg goed eten, heel uitgebreide kaart en niet duur. Toen ik er was was het erg druk, daardoor duurde het allemaal wat lang en was de bediening gehaast, maar wel vriendelijk.

CurryHouseBudapest, Manager van Curry House, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Dear Guest ,

It was a pleasure for us to serve you the food you desired at Curry House , our team is delighted to know about your kind feedback and we look forward to welcome you again.

Wish a you a great day ahead !

Schrijf een beoordeling

30 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben 2 avonden hier gegeten en het was super! Aardig personeel en heerlijke curry's. Aanrader!

23 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was erg lekker maar de bediening was erg onbeleefd en kortaf. Verder was er weinig sfeer in het restaurant waardoor het ongemakkelijk was om er te eten
Curry was wel erg lekker!

24 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke curry's gegeten en voor niet te duur. Personeel was vriendelijk en de bediening was goed en snel.

23 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik heb vele indiaanse restaurants geprobeerd vandaar dat ik ook zeg niet de beste is, je moet lang wachten als het eten dan eindelijk op tafel is dan zijn ze je vergeten want ze kijken niet meer naar je om mocht je een extra drankje willen bestellen moet je ook lang wachten of naar de bar toe lopen zelfs de rekening moest ik een paar keer vragen Dus service slecht! Food oké! Als je het geduld heb en ligt deze tent centraal voor je dan zou ik hem gewoon bezoeken!

Reizigers die Curry House bekeken, bekeken ook

Boedapest, Centraal-Hongarije

In Curry House geweest? Deel je ervaringen!