“all you can eat voor weinig”
Beoordeling van Rakoczi Grillhaz Restaurant

Rakoczi Grillhaz Restaurant
Geclassificeerd als nr. 552 van 3.708 Restaurants in Boedapest
Keukens: Hongaars
Dineropties: Na sluitingstijd, Buffet, Reserveringen
Wijk: District VII / De Joodse wijk
1 december 2016 beoordeeld

Hier al een paar keer gegeten met mijn gezin zowel met vrienden. Het kost ongeveer 8 a 9 euro voor onbeperkt eten wat nog bereid moet worden. Dus niet van dat droge half koude eten. Al het vlees ligt in de marinade en hoeft alleen maar gebakken te worden, je kan naar smaak ook nog ui, paprika, courgette enz enz toevoegen wat ze lekker mee bakken!
Drank betaal je er apart bij tenzij je bij binnenkomst zegt dat je eten en drinken wil afkopen!

top tent voor weinig geld!

28 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn vriend en ik zijn hier op een donderdag rond een uur of 21:00 gaan eten. We werden vriendelijk ontvangen en hebben gebruik gemaakt van het buffet. Je kunt kiezen uit reeds klaargemaakte gerechten, maar ook uit verschillende etenswaren die de kok direct voor je klaarmaakt op de bakplaat. Het is niet heel erg uitgebreid, maar er is toch voor iedereen iets lekkers. Voor in totaal c.a. Ft 7300 hebben we heerlijk gegeten (onbeperkt) een halve liter bier en twee ijsthee gehad. De fooi zit niet in de prijs begrepen, dus wij hebben er Ft 8000 van gemaakt.

Ik raad de gestoomde kip aan (in een soort oranjeachtige saus) en het stoofvlees aan. Dat was echt heel erg lekker.

Als je een betaalbaar restaurant zoekt waar je lekker Hongaars kunt eten, dan zit je hier zeker goed!

Het buffet sluit overigens om 22:00 uur. Dit werd ons ook netjes gemeld, zodat we nog het een en ander konden opscheppen als we wilden.

Bedank P. d
30 mei 2016 beoordeeld

All you can eat concept, maar wel een van de betere. We zaten hier met 100 man, maar alles werd tijdig aangevuld qua eten. Eten was ook goed, niet hoogstaand, maar daar moet je voor 10 euro niet over gaan zeuren. Klein puntje van kritiek, ze zijn niet snel met de drankjes, terwijl je daar wel wat aan kunt verdienen als restaurant zijnde. Maar verder goed, vriendelijk en behulpzaam personeel.

4 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker vlees van de grill, goedkoop en zeer vriendelijk personeel. Niet al te veel keus maar voor het geld meer dan zat !!

31 augustus 2013 beoordeeld

Wij hebben hier heerlijk gegeten. Voor een leuke prijs. Het eten is een vaste prijs en de drank moet je betalen. Er is een buffet en je kan je vlees laten grillen.

Reizigers die Rakoczi Grillhaz Restaurant bekeken, bekeken ook

Boedapest, Centraal-Hongarije

In Rakoczi Grillhaz Restaurant geweest? Deel je ervaringen!