Beoordeeld op 2 augustus 2016

Mooi hotel met zeer ruime kamers, heel mooi ingericht.
Twee aparte kamers, ruime living en keuken
Mooi binnenzwembad met bubbelbad
Iets verder van het centrum maar top voor gezinnen, op wandlafstand van de Donau en metro

Datum van verblijf: maart 2016
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com
Beoordeeld op 8 juli 2016 via mobiele applicatie

Zeer goed hotel. Rustig gelegen, dichtbij metrostation, bushaltes, boothalte. Ideaal voor een verkenning van de stad. Zeer goed ontbijtbuffet. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Aangenaam zwembad en sauna.

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 16 juni 2016 via mobiele applicatie

Bij aankomst werden we vriendelijk ontvangen en meteen verrast met een free kamerupgrade. We kregen een enorm grote kamer met aparte slaapkamer, een bank, keukentje en aparte eettafel. Prachtig. Redelijk dicht bij metro en bus en op 10 minuten lopen naar de Donau. Met bus/metro in tien minuten naar centrum. Aldi zit naast het hotel. Ontbijt is prima. Kost wel 13 euro. Prijzig voor Hongaarse begrippen. Mooi zwembad. Watertemperatuur 28 gr. Frisjes dus. Wel warm bubbelbad. Mooie binnenplaats. Kortom, perfecte plek om te verblijven in Budapest.

Datum van verblijf: juni 2016
Beoordeeld op 24 september 2015 via mobiele applicatie

Hoewel ik maar 1 nacht ben gebleven heeft het een goede indruk nagelaten. Mooie kamer, goed ontbijt en uitgebreide spa mogelijkheden. Zelf een fitness aanwezig.

Ligging is goed. Wel 20 à 25 min wandelen naar het centrum

Datum van verblijf: september 2015
Beoordeeld op 15 mei 2014

Wie ooit een ruime kamer zoekt in de hoofdstad van Hongarije, boekt best een kamer bij het Adina Appartement hotel. Kennissen hadden het ons aangeraden en nog nooit eerder kregen we zo een ruime prachtige kamer toegewezen waar we met het ganse gezin (ik, man en drie kinderen van 8, 10 en 12 jaar) in konden verblijven. 2 badkamers, een eigen kleine keuken, 3 slaapkamers, het was meer een appartement dan een hotelkamer !! En de prijs viel naar westerse normen wel heel erg mee. Tof tof tof !

Datum van verblijf: februari 2014