2 augustus 2016 beoordeeld

Mooi hotel met zeer ruime kamers, heel mooi ingericht.
Twee aparte kamers, ruime living en keuken
Mooi binnenzwembad met bubbelbad
Iets verder van het centrum maar top voor gezinnen, op wandlafstand van de Donau en metro

• Verbleef: maart 2016, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com
8 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer goed hotel. Rustig gelegen, dichtbij metrostation, bushaltes, boothalte. Ideaal voor een verkenning van de stad. Zeer goed ontbijtbuffet. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Aangenaam zwembad en sauna.

Verbleef: juli 2016, reisde met familie
16 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij aankomst werden we vriendelijk ontvangen en meteen verrast met een free kamerupgrade. We kregen een enorm grote kamer met aparte slaapkamer, een bank, keukentje en aparte eettafel. Prachtig. Redelijk dicht bij metro en bus en op 10 minuten lopen naar de Donau. Met bus/metro in tien minuten naar centrum. Aldi zit naast het hotel. Ontbijt is prima. Kost wel 13 euro. Prijzig voor Hongaarse begrippen. Mooi zwembad. Watertemperatuur 28 gr. Frisjes dus. Wel warm bubbelbad. Mooie binnenplaats. Kortom, perfecte plek om te verblijven in Budapest.

Verbleef: juni 2016, reisde met familie
24 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Hoewel ik maar 1 nacht ben gebleven heeft het een goede indruk nagelaten. Mooie kamer, goed ontbijt en uitgebreide spa mogelijkheden. Zelf een fitness aanwezig.

Ligging is goed. Wel 20 à 25 min wandelen naar het centrum

Verbleef: september 2015, reisde met vrienden
22 augustus 2014 beoordeeld

Nu voor de 3e keer in dit hotel verbleven.
Supergoede service en het ziet er allemaal erg netjes uit.
De appartementen zijn ook goed met alles erop en eraan.

Dit appartement-hotel is een echte aanrader voor een mooi bezoekje aan het prachtige Boedapest!

• Verbleef: augustus 2014, reisde met een partner