Beoordeeld op 24 februari 2017 via mobiele applicatie

Super fijn hotel. Heerlijk wellness gedeelte. Prima met openbaar vervoer naar hartje centrum te komen. Ontbijt was ook uitgebreid. Restaurant was wel lekker we waren de enige die daar aten. Hadden het idee dat daar minder gebruik van werd gemaakt.

Datum van verblijf: mei 2016
Beoordeeld op 29 augustus 2015

Kamertip: geen kamertips
Datum van verblijf: augustus 2015
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com
Beoordeeld op 22 april 2014

Zeer goed mooie kamer lekker eten
Gezellig ,voldoende ruimte ,badkamer zeer goed met vergroot spiegel
Zou in elk hotel moeten aanwezig zijn .
Veel groen in de omgeving .

Als ik weer in Budapest kom zeker daar heen .

Ook de WiFi was goed ,ook op de kamer goede ontvangst .
Ik ben zeer te vreden .

Datum van verblijf: april 2014
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 13 juni 2013

Via booking.com geboekt derhalve goede prijs kwaliteitsverhouding. Ruime kamer. Schoonmaak ok. Ontbijt eenvoudig maar goed. Vriendelijk behulpzaam personeel. Massage en Fitness gebruikt beiden prima. Ook een groot aantal sauna's aanwezig. Wij hadden een kamer gelegen aan de binnenzijde hierdoor geen last van de nabij gelegen weg. Dagelijks gebruik gemaakt van het uistekend OVnetwerk van Budapest. De bushalte ligt op 100 meter en de bussen rijden dag en nacht met grote regelmaat naar het Metrostation. Ondanks de grootste overstromingen in 500 jaar hebben we genoten van Budapest met zijn vele bezienswaardigheden. De afstanden zijn goed te doen en met onze OVkaart konden we altijd een bus of metro nemen. Bezoek was zeker de moeite waard en in 7 dagen nog niet alle bezienswaardigheden kunnen bekijken.

Kamertip: Iets meer betalen voor een business kamer. Deze zijn groter en liggen rustiger. Zorg voor Hongaarse Forinten vanuit Nederland want op vliegveld geen pinautomaat gevonden. Bij een verbijlf tussen de 3 en 7 dagen neem een OVweekkaart €17,5 en je hebt onbeperkt OV binnen de stad.
Datum van verblijf: juni 2013
Beoordeeld op 1 oktober 2012

Zijn weekend daar geweest staat voor 4 **** maar is het beslist niet waard eerste avond tot 23 .oo uur kon je iets drinken tweede avond na 22.00 uur alles al dicht zwembad 20.00 uur dicht derde avond na helemaal niets meer te krijgen alles dicht.
Lakens te klein onder de douche moet je bukken om je haar te wassen we misten ook de shampoo ect voor onder de douche onvriendelijk personeel kortom viel ons erg tegen.
Een pluspunt ontbijt was wel goed.was ook niemand om ons de kamer te wijzen en de lift was niet goed te bedienen onduidelijk welke verdieping je moet zijn

Kamertip: als je niet rookt vraag om een rookvrije kamer ze hebben kamers daar is veel in gerookt die kregen we eerst andere kamer gevraagt en rond kamer nr 130 slaap je niet vanwege de herrie de hele nacht van een soort garage deur die open en dicht gaat een paar uur lang vanaf een uur of 3
Datum van verblijf: september 2012