21 oktober 2016 beoordeeld

Ik ben in dit hotel geweest voor een zakelijk verblijf van 1 nacht. Vriendelijk en behulpzaam personeel bij de incheckbalie. kamers zijn goed en schoon, bed is comfortabel. Ontbijt is uitgebreid en voor elk wat wils (opvallend was Aziatische gerechten). Enige minpunt voor mij was de hoeveelheid Indische (?) gasten die allemaal tegelijk uit moesten checken (6 bussen vol), daardoor met mensen en koffers de lobby bezet hielden en de liften overuren draaiden om iedereen naar beneden te krijgen. Kan een keer voorkomen, ik zou absoluut weer boeken.

• Verbleef: oktober 2016, reisde voor zaken
LLassier, General Manager van Novotel Budapest City Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 oktober 2016

Beste Petra V,

Laurent Lassier

General Manager

8 september 2016 beoordeeld

Het hotel ligt gelegen bij BAH cosmopont, aan de Buda zijde van Budapest. Kamers zijn aan de kleine kant. De WC en douche zijn van elkaar gescheiden, wat ik soms irritant vond. De badkamer was de eerste nacht niet schoongemaakt. De tweede nacht uiteraard wel. Het personeel is, zoals ik gewend ben van Hongaren, zeer vriendelijk en behulpzaam.

• Verbleef: september 2016, reisde voor zaken
LLassier, General Manager van Novotel Budapest City Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 september 2016

Beste Arthur M,

Laurent Lassier

General Manager

14 januari 2016 beoordeeld

Had een executive room. Mooi kleine zitkamer-halletje met stoelen, bij de ingang, kamer zelf ligt aan het eind van de gang en is met de gang oppervlakte vergroot. In de slaapkamer goed bureau en kleine badkamer, apart toilet. Alles zoals je in een vier sterren hotel mag verwachten, dus ook prima bed. Zwembad, spa goed netjes, zwemwater temperatuur prima-dus niet te warm. Moest vroeg weg in de ochtend, ontbijt in papieren zak- wel heel beperkt. Jammer dat je niet online kon in checken, had dan mijn voorkeur voor ontbijt kunnen aangeven. Service gericht personeel en eten in restaurant gewoon heel goed voor weinig geld. Tip: neem het dagmenu!
Eenmaal ontbijt gehad, was prima, Tip: wanneer je een vers gebakken ei wilt vraag dit dan-personeel doet echt hun best.

• Verbleef: december 2015, reisde alleen
LLassier, Manager van Novotel Budapest City Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 januari 2016

Thank you for taking the time to tell us about your experience at Novotel Budapest City.
Feel free to contact my colleagues in English directly on h0511-qc@accor.com to discuss this further.

15 oktober 2015 beoordeeld

Ruimte luze kamers. Uitgebreid ontbijtbuffet. Gelegen aan lawaaierige binnenstadstraat 24 uur per dag , balkondeurendicht en ventilatie ontdekken. Prima. Fitness in het hotel aanwezig. Bar redelijke prijzen, in de straat verderop is een biertje goedkoper.

Kamertip: Niet aan hoofdweg, kant ingang hotel. Anderen zullen rustiger zijn.
  • Verbleef: oktober 2015, reisde met vrienden
LLassier, Vezető van Novotel Budapest City Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 oktober 2015

11 oktober 2015 beoordeeld

Heb hier 2 nachten verbleven voor een congres, het congres zelf vond plaats onder het hotel zelf. Dit is natuurlijk wel handig om niet nog 's morgens vroeg te moeten opstaan om de stad te doorkruisen. Verder is het zeker een goede uitvalsbasis om Budapest te verkennen. De kamers zijn geriefelijk, niets speciaals, heel basic.
Ontbijt: veel keuze
Vriendelijk personeel.

• Verbleef: oktober 2015, reisde voor zaken
LLassier, Manager van Novotel Budapest City Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 oktober 2015