Beoordeeld op 3 juni 2018

Prijs/kwaliteit een aanrader.
Vriendelijk personeel. Proper.
Het enige minpuntje vonden wij het ontbijt. Waarschijnlijk zijn croissants en chocoladekoeken géén Hongaarse specialiteiten. Voldoende keus echter en een kwaliteits- koffiemachine.
Openbaar vervoer dichtbij: metro, bussen, trolleybus zo kan je gemakkelijk gans Boedapest verkennen.

• Verbleef: mei 2018, reisde met vrienden
Gabor1681, General Manager van Ibis Budapest City, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 juni 2018

Beste GerryVe,

Ik ben blij dat je genoten hebt van onze gastvrijheid en centrale locatie. We streven ernaar om onze gasten 100% te bieden, dus we hebben aantekeningen gemaakt van uw mening en zullen de nodige stappen ondernemen om onze dienstverlening te verbeteren.

Ik hoop echt dat we je weer mogen verwelkomen in ons hotel.

Vriendelijke groeten,
Gabor Pfeffermann - General Manager

Beoordeeld op 2 mei 2017

• Verbleef: april 2017, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
h1681fo, Vendégkapcsolati vezető van Ibis Budapest City, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 mei 2017

Beoordeeld op 18 juli 2016

Prima hotel. Gelegen naast metro, dus via openbaar vervoer netwerk zijn alle hotspots snel bereikbaar. Vriendelijk personeel dat zeer behulpzaam is bij welke vraag je ook hebt. Ontbijt is eenvoudig maar goed verzorgd. De verbetering zou mijns inziens kunnen zitten in de kwaliteit van de koffie bij het ontbijt; deze is gedateerd.

• Verbleef: juli 2016, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Beoordeeld op 5 juli 2016

goed hotel lekker centraal gelegen voor een citytrip aan de mooie stad van budapest.
zoals je van ibis verwacht nette en schone kamers met een lekkere airco die ook werkt als je het kaartje eruit heb getrokken.
ontbijt is goed

• Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 13 januari 2016

Al bij al zeker een deftig hotel, naar de gewoonte van ibis. Deze normen zijn overal hetzelfde. Het is niet het meest chique hotel, maar zeker heel deftig, proper & het personeel is heel vriendelijk. En meer heb je niet nodig voor een citytrip.

De liggen was zeker ook oké, we moesten 1 straat door (15min wandelen) en we zaten in het centrum. Als je het niet erg vind om wat te stappen moet je in Boedapest helemaal niet veel de metro nemen. De Seycheni baden zijn ook een half uurtje wandelen van het hotel, alsook de zoo.

Wij zouden wel niet meer in augustus gaan omdat het daar zooooo ongelooflijk warm was! Anderzijds kunnen we wel zeggen dat de airco in het hotel heel goed zijn werk deed! :)

• Verbleef: augustus 2015, reisde met een partner
MariaK1681, General Manager van Ibis Budapest City, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 januari 2016

Geachte LynnJ304,
Ten eerste hartelijk dank voor uw recente verblijf in ibis Budapest City.
We vinden het erg fijn om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf bij ons en in het bijzonder van onze location en goed personeel.
Uw complimenten worden zeer gewaardeerd en we hebben uw recensie dan ook gedeeld met de betreffende teams. Uw positieve feedback stimuleert ons allen om voortdurend te blijven streven naar een hoge kwaliteit van service. Dank hiervoor.
Wij verwelkomen u graag tijdens uw volgende bezoek aan Budapest en zijn vastberaden om uw verwachtingen wederom te overtreffen.
Maria K.