“Statig gebouw”

Van tevoren boeken
Meer info
US$ 36,09*
Vanaf
Orgelconcert in Sint-Stefanusbasiliek in ...
Geclassificeerd als nr. 5 van 615 dingen om te doen in Boedapest
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Prijs: Nee
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We bezochten deze basiliek gelegen op een groot plein midden in de stad.
De toren is tegen betaling te bezoeken.
De basiliek is gratis maar men vraagt een vrijwillige bijdrage van 1 euro in een reuze spaarpot te steken.
De Basiliek heeft een speciaal vorm.
Je kan rustig rondwandelen.De publiek trekker is de relikwie van de hand van de Heilige Stefan.

29 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben een kijkje genomen tijdens een dienst. Heel mooi om mee te maken. We zijn niet naar boven geweest.

28 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

St Stephan, broertje van de dom in Wenen. Door de donkere natuursteen een donkere uitstraling, maar met de bekende pracht en praal van een katholieke kathedraal.
300 treden naar boven en je wordt beloond met een prachtig uitzicht 360 gr over de stad.

13 mei 2018 beoordeeld

Deze 19e eeuwse kathedraal is gewijd aan Sint Stefanus, martelaar en de eerste koning van Hongarije. Het reliek van zijn rechterhand is te bezichtigen. De kathedraal is gebouwd in klassieke stijl en heeft vele mooie schilderingen. De toren is te beklimmen en biedt een fraai overzicht over de stad.

Bekijk meer beoordelingen
9 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie basiliek met speciaal tintje door gemummificeerde hand van Stephanus. De heilige geestelijke van Hongarije die uiteindelijk heilig is verklaard.

Reizigers die Sint-Stefanusbasiliek bekeken, bekeken ook

Boedapest, Centraal-Hongarije
Boedapest, Centraal-Hongarije

In Sint-Stefanusbasiliek geweest? Deel je ervaringen!