“Gewoon een schitterende brug.”

Kettingbrug (Szechenyi lanchid)
Van tevoren boeken
Meer info
US$ 37,66*
Vanaf
Lunchcruise op de rivier de Donau
Geclassificeerd als nr. 7 van 614 dingen om te doen in Boedapest
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Prijs: Nee
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze brug verbind Buda met Pest.
Ze licht over de brede Donau. Het is een gigantisch bouwwerk uit metaal.
Met aan beide zijde een soort stenen poort .
Voor je de brug opwandelt wand wij zijn al wandelend van Buda naar pest geweest.
Aan weerszijde van de brug is er een breed wandelpad.
Je kan genieten van de brug maar ook van het uitzicht van beide stadsdelen.
Deze is ook de oudste en mooiste brug van boedapest.

29 mei 2018 beoordeeld

Verbindt buda & pest. Zeer mooie brug met gekende leeuwe koppen. Gaat over de Donau. Mooie architecturur.

29 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier kan je mooie fotos maken. Deze brug is een reconstructie, maar daarmee niet minder interesant. Het idee van schalmen gebruiken vond ik vernuftig.

14 mei 2018 beoordeeld

is de oudste brug die de stadsdelen Boeda en Pest met elkaar verbindt.. het is tevens de kortste weg van de Kasteelheuvel naar het stadscentrum en de winkelwandelstraten.

Bekijk meer beoordelingen
16 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik had erg veel verwacht van deze bezienswaardigheid, maar dat viel toch tegen. By night was ze wel mooi verlicht!

Reizigers die Kettingbrug (Szechenyi lanchid) bekeken, bekeken ook

Boedapest, Centraal-Hongarije
Boedapest, Centraal-Hongarije

In Kettingbrug (Szechenyi lanchid) geweest? Deel je ervaringen!