“Mooi dak”

Van tevoren boeken
Meer info
US$ 11,83*
Vanaf
Boedapest 1-uurs hop-on hop-off sightseeing ...
Geclassificeerd als nr. 27 van 614 dingen om te doen in Boedapest
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Prijs: Nee
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We bezochten deze kerk.
Omdat er veel toeristen bussen waren hebben we alleen de buitenzijde bewonderd.
De kerk is mooi gelegen op een berg.
Bezoek on de kerk is tegen betaling alsook de toren.
Mooi is het dak wat uit verschillende kleuren bestaat en schittert in de lucht.

7 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is de mooiste kerk van Budapest! Absoluut een bezoekje waard, zowel buiten als van binnen. Met daarachter het vissersbastion met het uitzicht op de stad is dit een absolute aanrader.

16 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit was echt de moeite. Je moet betalen om de kerk te kunnen bezoeken, maar persoonlijk vond ik dit wel de moeite. De kerk is vanbinnen erg mooi en ruim. Je kan ook bovenin een kijkje nemen zodat je uitkijkt over de hele kerk.
Wij hebben ook de toren bezocht met een gids. De toren is enkel toegankelijk met een gids. Die vertelt leuke geschiedkundige weetjes. Boven in de toren krijg je een kwartiertje de tijd om foto’s te nemen. Prachtig panorama. Zeker en vast zijn geld waard.

13 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De kerk is naast het Visserbation. Dus dit kan je tesamen doen. De kerk is heel mooi. Er is studentenkorting. De inkom is goedkoop. Ongeveer 5€ p.p. De moeite zeker waard! Ook te doenmet kleine kinderen.

Bekijk meer beoordelingen
12 april 2018 beoordeeld

Helaas niet binnen in de kerk geweest, maar een prachtige, hoge kerk met heel mooie kleuren en materiaalgebruik.

Reizigers die Matthias Church bekeken, bekeken ook

Boedapest, Centraal-Hongarije

In Matthias Church geweest? Deel je ervaringen!