“Klassiek 5 sterrenhotel op een toplocatie ”
Beoordeling van InterContinental Budapest

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 12 websites!
InterContinental Budapest
Beoordeeld als nr. 29 van 336 hotels in Boedapest
22 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een kamer met uitzicht op de Donau, biedt een fantastisch uitzicht. Het ontbijt is echt uitstekend. Verder alle voorzieningen die je in dit type hotel kan verwachten. Typisch voor zakenreizigers. Voor de kamers wordt het stilaan tijd om door te reizen naar anno 2017.

Verbleef: Januari, 2017, reisde met een partner
Claus G, General Manager van InterContinental Budapest, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 januari 2017

7 januari 2017 beoordeeld

Goed hotel met vriendelijk personeel. De kamers zijn wat gedateerd, maar schoon. Goed bed en lekkere kussens. Er is een uitgebreid ontbijtbuffet en ook het eten in de avond is erg goed. Helaas is er geen apart restaurant en is het diner in de ontbijtzaal.

Kamertip: Neem een kamer met uitzicht op de rivier
  • Verbleef: Oktober, 2016, reisde voor zaken
Claus G, General Manager van InterContinental Budapest, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 januari 2017

8 november 2016 beoordeeld

prima service bij de receptie, goede tips voor restaurants, 10 minuutjes lopen, en je zit midden in het centrum. kamers keurig schoon en prima voorzieningen. restaurant bij het hotel is goed en heel fijn het restaurant op het water tegenover het hotel. moet je vroeg weg dan kan er een ontbijtpakket geregeld worden

Kamertip: kamers aan de rivierkant mooi uitzicht
  • Verbleef: Maart, 2016, reisde voor zaken
Claus G, General Manager van InterContinental Budapest, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 november 2016

22 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij kwamen bij toeval in het Intercontinental Budapest terecht omdat er in het naastgelegen Marriot geen kamers beschikbaar waren.

Het Intercontinental is ons perfect bevallen. Een schitterende en schone Deluxe kamer met uitzicht op de Donau en de kettingbrug. De kamer had twee grote bedden en een slaapbank.

Het ontbijt was goed en de service van zowel het personeel in het restaurant, de conciërges, als de receptie was perfect. Klein smetje: niet al het personeel in de bar was even geïnteresseerd. Echter dat maakte de rest van het personeel meer dan goed.

Verbleef: Oktober, 2016, reisde met familie
Claus G, General Manager van InterContinental Budapest, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 oktober 2016

31 augustus 2016 beoordeeld

Dit hotel ligt op een toplocatie voor wie wil bezoeken. Hotel op zich is gewoon, proper. Niet meer of niet minder. Geen super deluxe. Een aanrader voor de jonge globetrotter die Budapest wil bezoeken.

• Verbleef: Juli, 2016, reisde met familie
Claus G, General Manager van InterContinental Budapest, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 september 2016

18 juli 2016 beoordeeld

Toplocatie, was voospelbaar. Net daarom geboekt. Hoewel we geen gewone kamer hadden geboekt, viel ze erg klein uit. Bovendien verwacht ik voor die prijs een volwaardige douche in plaats van een oude badkuip met een gordijn erin. Ik verwacht in dit soort hotel ook een echte lunch in plaats van de keuze tussen een sandwich en zelfbedieningsbrunch. Ook de plaats waar terecht komt bij het ontbijt hangt af van de persoon die je naar je plaats begeleidt: soms mag je niet buiten ontbijten omdat het daar "niet open" is, terwijl je duidelijk merkt dat de tafels gedekt zijn en klanten er zitten te ontbjten.

Kamertip: ik hoop dat u meer geluk hebt dan wij.
  • Verbleef: Juli, 2016, reisde met een partner
Claus G, General Manager van InterContinental Budapest, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 juli 2016

Beste bennyporta,
Bedankt voor de terugkoppeling over ons hotel.
Het spijt ons te horen dat uw verblijf niet aan uw verwachtingen voldeed.
Directeur-generaal

21 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

1 woord. geweldig. Het was wel eerder dan de aangegeven maand. Het was een super verblijf om daar een verjaardag te vieren.
Ontbijt was super. Je kon er van alles krijgen.
Kamers waren super net als de bedden.

Verbleef: Juli, 2015, reisde met een partner
Claus G, General Manager van InterContinental Budapest, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 juni 2016

Geachte Dick W,
directeur

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Boedapest bekeken
Kempinski Hotel Corvinus Budapest
Boscolo Budapest, Autograph Collection
Four Seasons Hotel Gresham Palace
Buddha-Bar Hotel Budapest Klotild Palace
Prijzen weergeven

In InterContinental Budapest geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over InterContinental Budapest

Adres: Apaczai Csere Janos utca 12-14, Boedapest 1051, Hongarije
Telefoonnummer:
Locatie: Hongarije > Centraal-Hongarije > Boedapest > District V / Binnenstad
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Spa Suites Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 7 zakenhotel in Boedapest
Nr. 9 familiehotel in Boedapest
Nr. 11 spahotel in Boedapest
Nr. 16 romantisch hotel in Boedapest
Nr. 25 luxe hotel in Boedapest
Prijsklasse: € 128 - € 306 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:5 ster(ren) — InterContinental Budapest 5*
Aantal kamers: 402
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, IHG, Ctrip TA, Expedia, TripOnline SA, Hotels.com, HotelQuickly en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij InterContinental Budapest met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Intercontinental Budapest Hotel Budapest
Budapest Intercontinental
Intercontinental Hotel Budapest

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?