InterContinental Budapest
Prijzen weergeven
Houd je van besparen? We doorzoeken tot 200 websites voor de laagste prijzen
Als dit hotel je aanspreekt, ben je misschien ook wel geïnteresseerd in
  • Inclusief ontbijt
Budapest Marriott Hotel(Boedapest)
  • Roomservice
Hotel bekijken
Kempinski Hotel Corvinus Budapest(Boedapest)
The Ritz-Carlton, Budapest(Boedapest)
FilterenAlle talen
8 november 2016 beoordeeld

prima service bij de receptie, goede tips voor restaurants, 10 minuutjes lopen, en je zit midden in het centrum. kamers keurig schoon en prima voorzieningen. restaurant bij het hotel is goed en heel fijn het restaurant op het water tegenover het hotel. moet je vroeg weg dan kan er een ontbijtpakket geregeld worden

Kamertip: kamers aan de rivierkant mooi uitzicht
  • Verbleef: Maart, 2016, reisde voor zaken
Claus G, General Manager van InterContinental Budapest, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 november 2016

22 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij kwamen bij toeval in het Intercontinental Budapest terecht omdat er in het naastgelegen Marriot geen kamers beschikbaar waren.

Het Intercontinental is ons perfect bevallen. Een schitterende en schone Deluxe kamer met uitzicht op de Donau en de kettingbrug. De kamer had twee grote bedden en een slaapbank.

Het ontbijt was goed en de service van zowel het personeel in het restaurant, de conciërges, als de receptie was perfect. Klein smetje: niet al het personeel in de bar was even geïnteresseerd. Echter dat maakte de rest van het personeel meer dan goed.

Verbleef: Oktober, 2016, reisde met familie
Claus G, General Manager van InterContinental Budapest, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 oktober 2016

31 augustus 2016 beoordeeld

Dit hotel ligt op een toplocatie voor wie wil bezoeken. Hotel op zich is gewoon, proper. Niet meer of niet minder. Geen super deluxe. Een aanrader voor de jonge globetrotter die Budapest wil bezoeken.

• Verbleef: Juli, 2016, reisde met familie
Claus G, General Manager van InterContinental Budapest, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 september 2016

18 juli 2016 beoordeeld

Toplocatie, was voospelbaar. Net daarom geboekt. Hoewel we geen gewone kamer hadden geboekt, viel ze erg klein uit. Bovendien verwacht ik voor die prijs een volwaardige douche in plaats van een oude badkuip met een gordijn erin. Ik verwacht in dit soort hotel ook een echte lunch in plaats van de keuze tussen een sandwich en zelfbedieningsbrunch. Ook de plaats waar terecht komt bij het ontbijt hangt af van de persoon die je naar je plaats begeleidt: soms mag je niet buiten ontbijten omdat het daar "niet open" is, terwijl je duidelijk merkt dat de tafels gedekt zijn en klanten er zitten te ontbjten.

Kamertip: ik hoop dat u meer geluk hebt dan wij.
  • Verbleef: Juli, 2016, reisde met een partner
Claus G, General Manager van InterContinental Budapest, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 juli 2016

Beste bennyporta,
Bedankt voor de terugkoppeling over ons hotel.
Het spijt ons te horen dat uw verblijf niet aan uw verwachtingen voldeed.
Directeur-generaal

21 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

1 woord. geweldig. Het was wel eerder dan de aangegeven maand. Het was een super verblijf om daar een verjaardag te vieren.
Ontbijt was super. Je kon er van alles krijgen.
Kamers waren super net als de bedden.

Verbleef: Juli, 2015, reisde met een partner
Claus G, General Manager van InterContinental Budapest, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 juni 2016

Geachte Dick W,